مسی: فکر می‌کردم نیمار به رئال می‌رود!

هوادار گزارش می دهد، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که انتظار داشت که ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به رئال برود.

مسی: فکر می‌کردم نیمار به رئال می‌رود!

به گزارش فارس، لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا اعلام کرد که فکر می‌کرد که نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در تابستان گذشته به رئال می‌رود.

مسی در مصاحبه با «رادیو کاتالونیا» گفت: من فکر می‌کردم که در نقل و انتقالات تابستانی نیمار اگر به بارسلونا نیاید حتما به رئال مادرید خواهد رفت چون واقعا به دنبال رفتن به تیم جدیدی بود. همچنین پرس، رئیس باشگاه رئال نیز با جدیت دنبال جذب او بود به همین خاطر انتظار زیادی داشتم تا او به مادرید برود.

وی افزود: نیمار یکی از بهترین بازیکنان دنیا است. حضور او در بارسلونا می‌تواند تیم را قوی تر کند. من مسئولان باشگاه بارسلونا را به خاطر برنگرداندن نیمار سرزنش نمی‌کنم چون از جلسات آنها خبری ندارم. نیمار از رفتنش ناراحت است. او قبول دارد که تصمیم اشتباهی را گرفت.

در نقل و انتقالات تابستانی گذشته رسانه‌های دنیا اخبار زیادی را مبنی بر احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا را مطرح کردند اما در نهایت ستاره برزیلی در پاریس ماندنی شد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

تبریک بایرن به کواچ به خاطر تولد ۴۸ سالگی

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۶:۱۷

هوادار گزارش می دهد، باشگاه بایرن مونیخ تولد سرمربی تیم فوتبالش را تبریک گفت.

اعلام فهرست ۲۰ بازیکن برتر جوان قاره سبز

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۶:۱۵

هوادار گزارش می دهد، فهرست اولیه برای انتخاب بهترین بازیکن جوان قاره سبز اعلام شد.

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲|کره جنوبی مقابل کره شمالی متوقف شد

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۱۷

هوادار گزارش می دهد، تیم ملی کره جنوبی در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مقابل کره شمالی به نتیجه تساوی رضایت داد.

حضور رسن در ترکیب اصلی عراق مقابل کامبوج

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۵:۱۵

هوادار گزارش می دهد، ترکیب اصلی عراق برای دیدار با کامبوج در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ اعلام شد.

۴ بازیکن کلیدی عراق در معرض از دست دادن بازی ایران

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۴:۵۷

هوادار گزارش می دهد، ۴ بازیکن تیم ملی عراق در معرض از دست دادن بازی ایران در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قرار دارند.

رونالدو:از همه به خاطر رکورد گل زده‌‌ام تشکر می‌کنم!

۱۳۹۸/۰۷/۲۳ ۱۰:۲۸

هوادار گزارش می دهد، ابرستاره فوتبال پرتغال و جهان از همه هم‌تیمی‌ها مربیان حال و گذشته‌اش به خاطر دست‌یابی به رکورد گل زده‌ جدیدش تمجید کرد.

نارضایتی اولیویه ژیرو از نیمکت نشینی؛ این وضع را نمی پذیرم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۵:۱۰

هوادار گزارش می دهد، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی از وضعیت خود نزد استمفوردبریجی‌ها راضی نیست.

واکنش ساوت‌گیت به جنجال هافبک لسترسیتی!

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۱۲:۳۷

هوادار گزارش می دهد، ستاره لسترسیتی مدعی شد کسالت دارد و از بازی ‌های تیم ملی کنار گذاشته شد اما با حضور در کلوپ شبانه شرط‌بندی، جنجال آفرید.

هوندا: سبک بازی ما باعث باخت سنگین از ایران شد/مقابل عراق هم هجومی بازی می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۸

هوادار گزارش می دهد، مدیر فنی تیم ملی کامبوج پیش از دیدار با عراق گفت: دلیل شکست سنگین ما مقابل ایران این بود که دفاعی بازی نکردیم.

لو: با وجود ۱۰ نفره شدن با آرامش بازی کردیم/از عملکرد تیم راضی هستم

۱۳۹۸/۰۷/۲۲ ۰۹:۵۶

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آلمان بعد از پیروزی مقابل استونی گفت: تیم در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و موفق شد ۳ گل بزند و ۳ امتیاز بازی را بگیرد.