مهاجم خارجی استقلال فردا شب در تهران

هوادار گزارش می دهد - بازیکن مد نظر استقلال یکشنبه شب وارد تهران می‌شود.

مهاجم خارجی استقلال فردا شب در تهران

به گزارش هوادار، در حالی که تیم فوتبال استقلال به شدت به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است، ظاهرا گزینه اصلی این تیم یکشنبه شب وارد تهران می شود و بعد از توافق نهایی و عقد قرارداد رسما استقلالی می شود.

هنوز هویت دقیق این مهاجم روشن نشده و در برخی رسانه ها نام این مهاجم کولیبالی عنوان شده است و برای روشن شدن نام و شرایط این بازیکن باید تا فردا شب منتظر ماند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

سلطانی‌فر:ایران و بلغارستان در سال ۲۰۱۹ بازی تدارکاتی فوتبال و والیبال انجام می دهند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد دادیم در سال ۲۰۱۹ در یکی از فیفا دی ها بتوانیم بازی دوستانه ایران و بلغارستان را داشته باشیم.

رادوشوویچ: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۴۰

رادوشوویچ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود و ما با وجود کمبود بازیکن توانستیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

قاضی: شکایتم از پرسپولیس را پیگیری می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۷

بازیکن تیم پیکان گفت: متأسفانه جوی را به راه انداختند که من پولم را از پرسپولیس گرفته ام. این موضوع به من بر خورده است و مطالباتم را پیگیری خواهم کرد.

ثاقبی: قاضی می‌گفت شوتش وارد دروازه شده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۴

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: محمد قاضی می گفت شوتش وارد دروازه پرسپولیس شده اما من صحنه را ندیدم.

علیپور: نمی‌دانم چرا داوران «بدن گذاشتن» را خطا می‌گیرند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۹

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصافاً برای این برنامه ریزی باید تأسف خورد چون با پایان نیمه اول نایی برای بازگشت به زمین نداشتیم.

خلیل‌زاده: بازی با پیکان اصلاً نباید برگزار می‌شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۶

مدافع تیم پرسپولیس، گفت: انتظار نداشتیم بازی را در عرض چند دقیقه برگردانیم ولی خدا را شکر که به سه امتیاز رسیدیم.

انصاری: مهم کسب ۳ امتیاز بود - سه هفته دیگر جراحی می کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۳

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط سختی بازی کردم و مهم کسب ۳ امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

کامیابی‌نیا: در تعطیلات به من زنگ زدند که بازی داریم - نمی‌دانم در مورد تیم ملی چه بگویم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۰

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تعطیلات به کیش رفته بود که با من تماس گرفتند و گفتند برای تیم بازی گذاشتند.

عالیشاه: برانکو گله‌مند بود - در این شرایط بازی با تیم دسته سومی هم مشکل‌ساز است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۷

هافبک تیم پرسپولیس گفت: برانکو از این برنامه گله مند بود. او به عنوان یک خارجی خیلی صبور است.

مصلح: با کمبود بازیکن نتیجه بازی را تغییر دادیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۳

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: با اینکه با کمبود بازیکن روبه رو بودیم موفق شدیم نیمه دوم نتیجه بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهیم.