مودریچ: اولویت من همیشه خانواده است

هوادار گزارش می دهد - مرد سال فوتبال جهان می گوید در زندگی اولویت اول او خانواده اش است.

مودریچ: اولویت من همیشه خانواده است

به گزارش هوادار، لوکا مودریچ شب گذشته حسابی خانوادگی در مراسم توپ طلا شرکت کرد. در این مراسم همسرش وانیا و سه فرزندش ایوانو، اما و سوفیا همراهی اش می کردند. 

او در گفت و گویی که با اسکای اسپورت انجام داده می گوید به یکی از بزرگ ترین اهداف فوتبالی اش رسیده است و همه چیز برایش مثل یک رویاست. 

وی گفت: در زندگی ام اهداف مختلفی داشته ام. برخی از رویاهایم را از نزدیک لمس کردم و واقعا برایم باور کردنی نبود. دلم می خواهد همه آنها را دوباره لمس کنم.

مودریچ اضافه کرد: البته فوتبال همه زندگی من نیست. من در زندگی اولویت مهم تر و بزرگ تری به نام خانواده دارم. همسر و بچه هایم همه جا در صدر هستند. خوشحالم که چنین خانواده و چنین فرزندانی دارم. 

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

هفته بیست و چهارم لالیگا /تساوی والنسیا و اسپانیول

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۲۱:۲۱

والنسیا و اسپانیول در ورزشگاه مستایا به تساوی قناعت کردند.

مونشن‌گلادباخ در خانه اینتراخت یک امتیاز گرفت

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۲۰:۰۸

بوروسیا مونشن گلاباخ در خانه اینتراخت فرانکفورت به تساوی رضایت داد.

قابلیت ثبت رکورد راموس در گینس (عکس)

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۴۵

به بهانه اخراج راموس در دیدار رئال مقابل خیرونا همه کارت های زرد و قرمز این مدافع اسپانیایی به تصویر کشیده شده است.

هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا -شکست دقیقه ۹۴ لاتزیو

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۴۲

هفته جاری کالچو با چهاردهمین شکست تیم نگون بخت کیه وو و باخت دقیقه ۹۴ لاتزیو در لوئیجی فراری مقابل جنوا همراه شد.

کاوه رضایی باز هم نیمکت نشین بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۹:۳۱

کلوب بروژ در خانه از سد تیم صدرنشین جدول رده بندی ژوپیلر لیگ بلژیک گذشت.

شکست خانگی ترابزون‌اسپور در حضور وحید امیری و مجید حسینی

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۸:۴۳

تیم ترابزون اسپور در بیست ودومین بازی خود از فصل ۲۰۱۹ - ۲۰۱۸ سوپر لیگ ترکیه با شکست مواجه شد.

صعود ولورهمپتون به یک‌چهارم نهایی جام حذفی انگلیس

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۸:۳۰

شاگردان نونو اسپریتو سانتو با غلبه بر حریف دسته اولی خود جواز حضور در جمع هشت تیم برتر جام حذفی انگلیس را کسب کردند.

سولاری: باختیم اما هنوز در ۳ تورنمنت شانس قهرمانی داریم/ لالیگا برای ما تمام نشده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۸:۰۸

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با وجود باخت خانگی غیرمنتظره تیمش مقابل جیرونا هنوز به قهرمانی در لالیگا امیدوار است.

نیمکت نشین بارسلونا در رادار یورگن کلوپ

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۵:۱۵

سرمربی لیورپول به دنبال جذب هافبک برزیلی بارسلونا است.

جدایی «ستاره مدرن» از رئال مادرید قطعی شد

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ ۱۵:۱۲

 مجوز جدایی ایسکو از رئال مادرید صادر شد.