مورینیو: به دنبال باشگاهی باعظمت و پرهوادار مثل تاتنهام بودم

هوادار گزارش می دهد، سرمربی جدید تاتنهام گفت: من مصمم بودم که به باشگاهی مثل تاتنهام بروم که میراث عظیم و هواداران با تعصب دارد.

مورینیو: به دنبال باشگاهی باعظمت و پرهوادار مثل تاتنهام بودم

به گزارش هوادار، باشگاه تاتنهام رسما اعلام کرد که ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستر یونایتد و چلسی رسما به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد.

مورینیو بعد از به دست گرفتن زمام تاتنهام گفت: من مصمم بودم که به باشگاهی مثل تاتنهام بروم که میراث عظیم و هواداران با تعصب دارد. سطح خوب تیم های این باشگاه از پایه تا بزرگسالان من را تشویق کرد که به اینجا بیایم. کار کردن با این بازیکنان مرا جذب کرد.

مورینیو با تاتنهام قراردادی ۴ ساله امضا کرد و تا سال ۲۰۲۳ در زمام هدایت این تیم قرار دارد. باشگاه تاتنهام شب گذشته پوچتینو را از سمت مربیگری تاتنهام بعد از ۵ سال برکنار کرد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

۴ دیدار تدارکاتی یاران قدوس پیش از آغاز فصل جدید

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۴:۴۸

هوادار گزارش می دهد، باشگاه آمیان خبر داد پیش از آغاز فصل جدید ۴ دیدار تدارکاتی برگزار می کند.

مهاجم سابق سپاهان به کرونا مبتلا شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۳:۱۱

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سابق تیم ملی عراق و عضو باشگاه سپاهان به ویروس کرونا مبتلا شد.

شروع ۲۹ سالگی بهترین مدافع میانی جهان

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۲:۰۸

هوادار گزارش می دهد، بهترین مدافع میانی جهان در سال های اخیر وارد ۲۹ سالگی شد.

پیام رونالدو بعد از باخت مقابل میلان: باید سرمان را بالا بگیریم

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۲

هوادار گزارش می دهد، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس بعد از باخت مقابل میلان اعلام کرد: باید سرمان را بالا بگیریم و به کار ادامه دهیم.

لئوناردو: لیونی ها در مورد خودشان حرف بزنند نه نیمار!

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۳۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن از رفتار مدیران المپیک لیون انتقاد کرد.

جونینیو: نیمار فقط به خاطر پول به پاری سن ژرمن رفت

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۲۸

هوادار گزارش می دهد، هافبک برزیلی اسبق المپیک لیون، نیمار را بازیکنی خواند که فقط به خاطر پول به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد.

پیولی: پیروزی مقابل یوونتوس نتیجه تلاش ماست

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد، سرمربی میلان بعد از پیروزی مقابل یوونتوس گفت: بازیکنان در این بازی به شکل باورنکردنی عمل کردند.

ساری: ۱۵ دقیقه مقابل میلان تمرکز نداشتیم/باید نکات مثبت یوونتوس را ببینید

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۲۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی یوونتوس بعد از باخت مقابل میلان گفت: به نظرم در ۶۰ دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم.

دادگاه CAS به نفع بارسلونا رای داد/سانتوس در پرونده نیمار دست خالی ماند

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۱۱:۲۴

هوادار گزارش می دهد، دادگاه عالی ورزش شکایت باشگاه سانتوس علیه بارسلونا در پرونده انتقال نیمار را رد کرد.

مدافع سابق تیم ملی کویت به کرونا مبتلا شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۸ ۰۹:۴۴

هوادار گزارش می دهد، مدافع سابق تیم ملی فوتبال کویت به ویروس کرونا مبتلا شد.