مولر: با لبخند روی نیمکت بایرن نخواهم نشست!

مهاجم باواریایی‌ها به سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ پیغام داد که از بودن روی نیمکت این تیم خوشحال نیست.

مولر: با لبخند روی نیمکت بایرن نخواهم نشست!

به گزارش هوادار، توماس مولر که در فصل جاری دچار افت محسوسی شده و در نیم‌فصل اول بوندس‌لیگا تنها یک گل برای بایرن‌مونیخ به ثمر رسانده، جایگاهش در تیم تحت‌هدایت کارلو آنچلوتی متزلزل به نظر می‌رسد، به طوری که وی در بازی حساس تیمش مقابل راسنبال لایپزیگ که نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده بایرن است، نیمکت‌نشین بود.

مولر 27 ساله که تابستان گذشته به شدت مورد توجه منچستریونایتد بود، در گفت‌وگو با روزنامه آلمانی «بیلد» ضمن ابراز نارضایتی‌ از نیمکت‌نشینی خود گفت: بازی مقابل لایپزیگ مطلوب من نبود، چون نیمکت‌نشین بودم و بازی نکردم. به نظرم در بازی با لایپزیگ ما فضای بیشتری برای ارائه بازی خود داشتیم و در واقع دیداری بود که من می‌توانستم با حضور در میدان از آن لذت ببرم، البته که با لبخند روی نیمکت نخواهم نشست.

مولر که تمامی دوران حرفه‌ای‌اش را در بایرن‌مونیخ سپری کرده، تا کنون در 375 بازی 156 گل برای سرخپوشان مونیخی به ثمر رسانده و سابقه فتح عناوین مختلفی از جمله پنج عنوان قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

پیروزی تیم پورعلی‌گنجی و صدرنشینی دوباره در لیگ ستارگان

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۹:۳۶

هوادار گزارش می دهد - تیم السد با پیروزی در بازی هفته بیست‌‌ودوم لیگ ستارگان قطر دوباره به صدر جدول رده‌بندی بازگشت.

پورعلی‌گنجی: می‌خواهیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۴۰

هوادار گزارش می دهد - بازیکن ایرانی السد تاکید کرد که هدف او در فصل جاری لیگ ستارگان قطر بالا بردن جام قهرمانی است.

زلاتان: از پیروزی PSG برابر بارسلونا خوشحال شدم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۳۱

هوادار گزارش می دهد - ستاره سوئدی شیاطین سرخ تاکید کرد که در دیدار بارسلونا برابر پاری سن ژرمن طرفدار تیم فرانسوی است این درحالی است که او سابقه حضور در آبی اناری ها را هم در کارنامه دارد.

رونی به لیگ چین نمی‌رود

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد - کاپیتان شیاطین سرخ به شایعه جدایی خود از این تیم و پیوستن به لیگ چین پایان داد و تاکید کرد که یونایتد را ترک نمی کند.

اینفانتینو: آینده جام جهانی مشخص نیست، باید منتظر ماند و دید

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۲۱

هوادار گزارش می دهد - رئیس فدراسیون جهانی فوتبال معتقد است که قطری‌ها میزبانی موفقی از جام جهانی ۲۰۲۲ انجام خواهند داشت و اینکه آینده مهمترین تورنمنت دنیای فوتبال هنوز مشخص نیست.

انصاری‌فرد: مدت‌ها منتظر فرصت بودم تا خودم را نشان دهم

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۱:۱۰

هوادار گزارش می دهد - مهاجم ملی‌پوش کشورمان پس از درخشش به همراه المپیاکوس مقابل نماینده ترکیه در لیگ اروپا گفت: برای من شب گذشته شب بزرگی بود. به خاطر این فرصت از بنتو، سرمربی‌ام تشکر...

واکنش سرمربی آلکمار به باخت تاریخی در لیگ اروپا

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۳۵

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم آلکمار در واکنش به شکست تاریخی ۷ بر یک برابر لیون فرانسه گفت: این شکست برای هیچ‌کس پذیرفتنی نیست.

مورینیو: کلودیو! هیچ‌کس نمی‌تواند تاریخی که نوشتی را پاک کند

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۱۰:۲۳

هوادار گزارش می دهد - سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از سرمربی اخراجی روباه‌ها حمایت کرد.

بنتو: انصاری‌فرد گل‌های مهمی برای المپیاکوس زد

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۹:۵۷

هوادار گزارش می دهد - سرمربی پرتغالی تیم المپیاکوس یونان به ستایش از مهاجم‌ ایرانی پرداخت و گل‌های او در لیگ اروپا را ارزشمند دانست.

سلتاویگو به جمع صعودکننده‌ها پیوست

۱۳۹۵/۱۲/۰۶ ۰۸:۲۹

هوادار گزارش می دهد ، آخرین بازی دور برگشت مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ اروپا با پیروزی و صعود سلتاویگوی اسپانیا برگزار شد.