نادال از تورنمنت آزاد آمریکا انصراف داد

هوادار گزارش می دهد، مرد شماره ۲ تنیس جهان اعلام کرد امسال در تورنمنت آزاد آمریکا به دلیل بحران کرونا شرکت نمی‌کند.

نادال از تورنمنت آزاد آمریکا انصراف داد

به گزارش هوادار، رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا از حضور در مسابقات آزاد آمریکا انصراف داد.

مرد شماره ۲ جهان مدت‌هاست درباره حضور در این تورنمنت و سفر به نیویورک دچار تردید شده است. این تورنمنت از ۳۱ آگوست پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

نادال روز سه‌شنبه اعلام کرد آماده حضور در تورنمنت آمریکا نیست.

وی در این باره اظهار داشت: بعد از مدت‌ها فکر کردن تصمیم گرفتم امسال در مسابقات آمریکا شرکت نکنم. شرایط در جهان بسیار پیچیده است و شمار مبتلایان به ویروس کرونا هم هر روز افزایش پیدا می‌کند. به نظر نمی‌رسد بتوان شرایط را کنترل کرد.

وی افزود: ما می‌دانیم مسابقات تنیس کاهش یافته و ۴ ماه هم هیچ تورنمنتی برگزار نشده است. من از تلاش‌هایی که برای برگزار رویدادهای تنیس می‌شود تشکر می‌کنم و متوجه این تلاش‌ها هستم. ما تازه متوجه شدیم که مسابقات آزاد مادرید هم امسال برگزار نمی‌شود.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.

واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر مرسدس از قرارداد جدید سباستین فتل ابراز خوشحالی کرد.