نادال دلایل انصرافش از مسابقات آزاد امریکا را اعلام کرد

هوادار گزارش می دهد، رافائل نادال در صحبت‌های اخیر خود دلایل انصرافش از تورنمنت آزاد آمریکا را اعلام کرد.

نادال دلایل انصرافش از مسابقات آزاد امریکا را اعلام کرد

به گزارش هوادار، رافائل نادال مرد شماره ۲ تنیس جهان و دارنده ۱۹ عنوان قهرمانی گرنداسلم، انصراف خود را از حضور در مسابقات تنیس آزاد امریکا اعلام کرد. وی ۴ عنوان قهرمانی را در تورنمنت نیویورک کسب کرده است.

نادال درباره کناره‌گیری‌اش، اظهار داشت: این تصمیمی است که هرگز نمی‌خواستم بگیرم اما حرف دلم را گوش کردم و در این زمان خاص ترجیح دادم به نیویورک سفر نکنم.

وی افزود: قلبم به من گفت بهتر است که تمرکزم را برای سال ۲۰۲۱ بگذارم و فصل جاری را پشت سر بگذارم. مثل همه تصمیمات، در این خصوص هم تصمیم راحتی نگرفتم و با افرادی که اطراف من بودند صحبت‌های زیادی داشتم.

مرد شماره ۲ تنیس جهان یادآور شد: اعتقاد دارم در شرایط کنونی همه تصمیمات معتبر هستند. در حال حاضر هیچ چیزی ایمن و درست نیست.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.

واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر مرسدس از قرارداد جدید سباستین فتل ابراز خوشحالی کرد.