ناقوسی: مسابقه با حریف روس حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم

هوادار گزارش می دهد، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: دیدار با حریف روس مسابقه سختی بود و خیلی حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم.

ناقوسی: مسابقه با حریف روس حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم

به گزارش هوادار، محمد ناقوسی درباره کسب مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: سطح مسابقات بالا بود و خوشحالم با کسب مدال طلا پاسخ زحمات خودم و مربیان تیم ملی را گرفتم.

وی ادامه داد: حریفان سختی داشتم و همه آماده بودند، اما من هم زحمت زیادی برای حضور در این رقابت‌ها کشیده بودم.

دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان درخصوص دیدارش با حریف روس گفت: مسابقه حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم. مسابقه سختی بود؛ البته شناخت خوبی از حریفم داشتم و او را آنالیز کرده بودم.

ناقوسی درباره برنامه‌اش برای آینده گفت: سال آینده هم در رده سنی جوانان هستم؛ امیدوارم بتوانم در رده سنی بزرگسالان هم همین روند را ادامه دهم. امسال سال اول حضورم در جوانان بود و ۲ سال دیگر هم می‌توانم در این رده کشتی بگیرم. سال گذشته در نوجوانان جهان سوم شده بودم و خوشحالم امسال در اولین سال حضور در یک رده سنی بالاتر قهرمان شدم.

افزودن نظر

اخبار کشتی

کشتی قهرمانی اروپا| روسیه قهرمان کشتی آزاد شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۸ ۰۹:۵۳

هوادار گزارش می دهد، تیم روسیه به عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی آزاد اروپا دست یافت.

کشتی قهرمانی آسیا| برنامه مسابقات آزاد و فرنگی اعلام شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ ۱۱:۰۲

هوادار گزارش می دهد، برنامه رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی آسیا در هند اعلام شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برگزار می شود

۱۳۹۸/۱۱/۲۳ ۱۰:۱۶

هوادار گزارش می دهد، اولین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد (بزرگسالان و امید) ناشنوایان در قزوین برگزار می شود.

کشتی قهرمانی قاره آفریقا| الجزایر در کشتی آزاد و فرنگی بعنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۸/۱۱/۲۱ ۱۰:۲۵

هوادار گزارش می دهد، تیم های کشتی آزاد و فرنگی الجزایر قهرمان رقابت های بزرگسالان آفریقا در سال ۲۰۲۰ شدند.

طاها آکگول: مادرم بزرگترین پشتیبان من است/ به حضور در المپیک امیدوارم

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۰:۳۶

هوادار گزارش می دهد، طاها آکگول قهرمان سنگین وزن ترکیه که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه شانه دوران مصدومیت خود را طی می کند، از امیدواری خود به حضور در المپیک توکیو خبر داد.

معوقات ۱۷ داور کشتی پرداخت شد

۱۳۹۸/۱۱/۲۰ ۱۰:۳۲

هوادار گزارش می دهد، با پیگیری فدراسیون کشتی معوقات ۱۷ داور پرداخت شد.

از دست نوشته‌های جهان پلوان تختی رونمایی شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۳:۲۷

هوادار گزارش می دهد، مراسم رونمایی از دست نوشته‌های جهان پهلوان تختی و تجلیل از پیشکسوتان کشتی در کمیته ملی المپیک برگزار شد.

تست دوپینگ کشتی‌گیر مدال‌آور سوئد مثبت شد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۲:۱۵

هوادار گزارش می دهد، تست دوپینگ کشتی‌گیر مدال‌آور سوئد در المپیک ریو مثبت شد.

سوریان: مسیر سختی برای رسیدن به المپیک داریم/ یزدانی جای نگرانی ندارد

۱۳۹۸/۱۱/۱۵ ۱۱:۲۰

هوادار گزارش می دهد، نایب رئیس فدراسیون کشتی گفت: برای کسب سهمیه مسیر سختی در پیش خواهد بود، اما تمام تمرکز ما این است همه سهمیه‌ها را بگیریم.

بنا: قهرمانان واقعی شهدا هستند/ مربی ایران بهترین است

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ ۱۳:۵۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: قهرمان‌های واقعی همین جوان هایی هستند که جانشان را برای ما دادند.