نایب‌قهرمان پرتاب دیسک آسیا: ناکامی جاکارتا را جبران کردم

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک سال ۲۰۱۹ آسیا گفت: مسابقه خوبی بود و خدا را شکر توانستم ناکامی بازی‌های آسیایی را جبران کنم.

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک آسیا: ناکامی جاکارتا را جبران کردم

به گزارش هوادار، بهنام شیری پس از کسب مدال نقره پرتاب دیسک آسیا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و خدا را شکر توانستم ناکامی که در بازی های آسیایی داشتم، اینجا در قطر جبران کنم و به مدال نقره برسم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم و نتیجه زحماتم را گرفتم و امیدوارم دل مردم شاد شده باشد. از زحمات مسئولان فدراسیون هم تشکر می کنم.

نایب قهرمان آسیا گفت: باید خودم را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنم. تمام تلاشم را می کنم که ورودی این رقابت ها را به دست بیاورم.

شیری عنوان کرد: از زحمات هادی سپهرزاد، مربی ام تشکر می کنم که در ۶ ماه گذشته تلاش زیادی برای آمادگی من انجام داد و امیدوارم با این مدال ذره ای از آن را جبران کنم.

 بهنام شیری با رکورد ۶۰.۸۹ متر پس از حدادی نایب قهرمان آسیا شد.

 

 

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

نوری سرپرست هیأت وزنه‌برداری آذربایجان شرقی شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۵:۳۵

هوادار گزارش می دهد، به موجب حکمی از سوی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، مسعود نوری به عنوان سرپرست هیأت استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، ژوری جام‌جهانی چین شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۱:۲۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری به عنوان یکی از اعضای هیأت ژوری مسابقات جام جهانی حضور خواهد داشت.

نعمتی: معلولین الهام بخش جامعه هستند/ برای کسب سهمیه المپیک ناامید نیستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۶:۵۷

هوادار گزارش می دهد، قهرمان پارالمپیکی تیر و کمان کشورمان پس از دیدار با وزیر ورزش و جوانان به مناسبت روز جهانی معلولین گفت: خوشحالم افراد دارای ویژگی های خاص در کشور ما با ورزش امیدبخش و الهام...

مصر میزبان مسابقات جهانی شمشیربازی در سال ۲۰۲۱ شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۶:۲۱

هوادار گزارش می دهد، در کنگره فدراسیون جهانی شمشیربازی، اعضا به اتفاق آراء با میزبانی مصر برای مسابقات ۲۰۲۱ موافقت کردند.

دعوت ۲۰ بازیکن به اردوی تیم ملی هندبال

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۰۹:۱۹

هوادار گزارش می دهد، از سوی کادر فنی ۲۰ بازیکن به اردی تیم ملی هندبال جهت آمادگی رقابتهای قهرمانی آسیا دعوت شدند.

تست انتخابی تیم ملی اسکی به خاطر شرایط جوی لغو شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۵:۲۹

هوادار گزارش می دهد، تست انتخابی تیم ملی اسکی برای حضور در بازی‌های المپیک زمستانی به خاطر شرایط جوی نامناسب برگزار نشد.

دبیرکل کمیته ملی المپیک مشخص شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۲:۰۶

هوادار گزارش می دهد، با اعلام صالحی امیری، دبیرکل کمیته ملی المپیک مشخص شد.

پاراوزنه‌بردار روس مادام‌العمر محروم شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد، پاراوزنه‌بردار روسیه‌ای به دلیل ارتکاب به سومین دوپینگ، به صورت مادام‌العمر از حضور در میادین محروم شد.

واکنش تاماش آیان به تلاش تایلند برای حضور در رقابت‌های بین‌المللی

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ ۱۰:۳۷

هوادار گزارش می دهد، رئیس فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، تلاش تایلند برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی با وجود تعلیق را بی‌پروایی خواند.

وزنه برداری قهرمانی جوانان کشور| شریفی برترین وزنه‌بردار مسابقات شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۰:۲۶

هوادار گزارش می دهد، آیت شریفی به عنوان برترین وزنه‌بردار مسابقات قهرمانی جوانان کشور انتخاب شد.