نایب‌قهرمان پرتاب دیسک آسیا: ناکامی جاکارتا را جبران کردم

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک سال ۲۰۱۹ آسیا گفت: مسابقه خوبی بود و خدا را شکر توانستم ناکامی بازی‌های آسیایی را جبران کنم.

نایب‌قهرمان پرتاب دیسک آسیا: ناکامی جاکارتا را جبران کردم

به گزارش هوادار، بهنام شیری پس از کسب مدال نقره پرتاب دیسک آسیا اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و خدا را شکر توانستم ناکامی که در بازی های آسیایی داشتم، اینجا در قطر جبران کنم و به مدال نقره برسم.

وی ادامه داد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودم و نتیجه زحماتم را گرفتم و امیدوارم دل مردم شاد شده باشد. از زحمات مسئولان فدراسیون هم تشکر می کنم.

نایب قهرمان آسیا گفت: باید خودم را برای مسابقات قهرمانی جهان آماده کنم. تمام تلاشم را می کنم که ورودی این رقابت ها را به دست بیاورم.

شیری عنوان کرد: از زحمات هادی سپهرزاد، مربی ام تشکر می کنم که در ۶ ماه گذشته تلاش زیادی برای آمادگی من انجام داد و امیدوارم با این مدال ذره ای از آن را جبران کنم.

 بهنام شیری با رکورد ۶۰.۸۹ متر پس از حدادی نایب قهرمان آسیا شد.

 

 

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

نادال از تورنمنت آزاد آمریکا انصراف داد

۱۳۹۹/۰۵/۱۵ ۰۹:۵۳

هوادار گزارش می دهد، مرد شماره ۲ تنیس جهان اعلام کرد امسال در تورنمنت آزاد آمریکا به دلیل بحران کرونا شرکت نمی‌کند.

فروش مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۵۲ در حراجی

۱۳۹۹/۰۵/۱۴ ۰۹:۴۹

هوادار گزارش می دهد، مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۱۹۵۲ در حراجی به فروش رفت.

دستگیری ۴ معترض در جریان مسابقات فرمول یک انگلیس

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۳:۵۰

هوادار گزارش می دهد، در جریان برگزاری مسابقات گرندپریکس فرمول یک انگلیس، ۴ معترض دستگیر شدند.

همیلتون: فکر نمی‌کردم با ۳ لاستیک قهرمان شوم

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۱۰:۳۳

هوادار گزارش می دهد، لوئیس همیلتون بعد از قهرمانی در مسابقات فرمول یک انگلیس با لاستیک پنچر گفت: هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودم و فکر نمی‌کردم با این شرایط قهرمان شوم.

ادامه انصراف ستاره‌های تنیس از مسابقات آمریکا/ابهام در حضور تنیسور شماره ۷ جهان

۱۳۹۹/۰۵/۱۳ ۰۹:۱۱

هوادار گزارش می دهد، الکساندر زورف تنیسور شماره ۷ جهان اعلام کرد با این شرایط کرونا هنوز مطمئن نیست در مسابقات آزاد آمریکا شرکت می‌کند یا خیر.

تست کرونای ملی‌پوش المپیکی ایران مثبت شد

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۱۵:۳۵

هوادار گزارش می دهد، تست کرونای فروغی ملی‌پوش تپانچه ایران مثبت اعلام شد.

پیام "پایان نژادپرستی" در مسابقه فرمول یک انگلیس

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ ۰۹:۰۷

هوادار گزارش می دهد، در مسابقه امروز گرندپریکس فرمول یک، رانندگان پیام "پایان نژادپرستی" را منتشر خواهند کرد.

ارسال ۳۰ نمونه تست دوپینگ به آزمایشگاه قطر

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۲:۲۹

هوادار گزارش می دهد، فدراسیون پزشکی با جمع‌آوری ۳۰ نمونه تست دوپینگ، آنها را به قطر ارسال خواهد کرد.

هزینه ۳ میلیاردی برای تاسیس آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۱:۳۵

هوادار گزارش می دهد، تاسیس آزمایشگاه پاسپورت بیولوژیک در ایران ۳ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

ساعی: اختلافات در کمیسیون از بیرون تزریق می‌شد/سیاسیون ورزشکاران را مقابل هم قرار می‌دهند

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ ۱۱:۱۲

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیسیون ورزشکاران گفت: مشکلی در کمیسیون نداشتیم و اختلافات از بیرون تزریق می‌شد.