نصیرزاده: چیدمان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مهندسی شده بود

هوادار گزارش می دهد، کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی گفت: مشخص بود که چیدمان مجمع مهندسی شده بود.، من احساس می‌کنم وزارت ورزش باید یک رویه سالم‌تر داشته باشد.

نصیرزاده: چیدمان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مهندسی شده بود

به گزارش تسنیم، عبدالمهدی نصیرزاده، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی، درباره انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: ان‌شالله که هرچیزی که خیر و مصلحت کشتی هست، اتفاق بیفتد. دبیر هم از چهره‌های سرشناس کشتی است و افتخار می‌کنم با ایشان رقابت سالم کردم. هدف من خدمت به کشتی بود و فرقی هم نمی‌کند الان هم که ایشان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدند، آمادگی هرگونه کمک به کشتی را دارم.

وی در مورد اینکه گفته شده بود که وزارت ورزش از او حمایت کرده، عنوان کرد: من مدیرکل هستم و ضرورت دارد که در وزارت ورزش رفت و آمد داشته باشم، اگر هم قرار بود که حمایتی باشد از سمت رقیب من بود و مشخص بود که چیدمان مجمع مهندسی شده بود. من احساس می‌کنم وزارت ورزش باید یک رویه سالم‌تر داشته باشد.  ان‌شالله هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

افزودن نظر

اخبار کشتی

باوفا به کادرفنی امیدها اضافه می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۰:۵۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم کشتی فرنگی جوانان بعد از مسابقات جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان به کادرفنی تیم امید اضافه خواهد شد.

برنامه مسابقات فینال لیگ دسته اول کشتی آزاد مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۳۰ ۱۰:۳۹

هوادار گزارش می دهد، برنامه رقابت‌های نیمه نهایی و نهایی لیگ دسته اول کشتی آزاد باشگاه‌های کشور اعلام شد.

لالوویچ، ایران را به حذف از مسابقات جهانی کشتی تهدید کرد

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۱۲:۳۱

هوادار گزارش می دهد، نناد لالوویچ فدراسیون کشتی ایران را به حذف از رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان تهدید کرد.

ناقوسی: مسابقه با حریف روس حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم

۱۳۹۸/۰۵/۲۸ ۰۹:۴۷

هوادار گزارش می دهد، دارنده مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان گفت: دیدار با حریف روس مسابقه سختی بود و خیلی حساس شده بود، اما خداراشکر برنده شدم.

باوفا: هماهنگی شده بود روس‌ها شکست ۲ سال اخیر را جبران کنند

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۲:۱۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: در ۵ وزن دوم واقعا بدشانسی آوردیم و فکرش را نمی‌کردم مختاری غافلگیر شود و نتواند کشتی را جمع کند و یا سیدمهدی در ۹۷ کیلو ببازد.

حسن یزدانی آسیب دید

۱۳۹۸/۰۵/۲۳ ۱۱:۵۳

هوادار گزارش می دهد، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۶ ریو از ناحیه صورت دچار آسیب‌دیدگی شد.

آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی از فردا برای حضور در مسابقات جهانی

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ ۱۴:۱۲

هوادار گزارش می دهد، اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در رقابت‌های جهانی، از فردا آغاز می‌شود.

توضیحات مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر در ترکیب تیم جوانان

۱۳۹۸/۰۵/۲۱ ۱۳:۵۲

هوادار گزارش می دهد، مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد درباره تغییر ایجاد شده در ترکیب تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات جهانی توضیحاتی ارائه داد.

باروز سومین طلای خود در بازی‌های پان‌امریکن را جشن گرفت

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۱:۴۷

هوادار گزارش می دهد، جُردن باروز سومین عنوان قهرمانی خود در بازی‌های پان‌امریکن را در لیمای پرو کسب کرد.

ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ ۱۱:۲۲

هوادار گزارش می دهد، ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی جوانان برای حضور در رقابت‌های جهانی استونی اعلام شد.