نصیرزاده: چیدمان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مهندسی شده بود

هوادار گزارش می دهد، کاندیدای انتخابات فدراسیون کشتی گفت: مشخص بود که چیدمان مجمع مهندسی شده بود.، من احساس می‌کنم وزارت ورزش باید یک رویه سالم‌تر داشته باشد.

نصیرزاده: چیدمان مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی مهندسی شده بود

به گزارش تسنیم، عبدالمهدی نصیرزاده، پس از برگزاری مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کشتی، درباره انتخاب علیرضا دبیر به عنوان رئیس فدراسیون کشتی گفت: ان‌شالله که هرچیزی که خیر و مصلحت کشتی هست، اتفاق بیفتد. دبیر هم از چهره‌های سرشناس کشتی است و افتخار می‌کنم با ایشان رقابت سالم کردم. هدف من خدمت به کشتی بود و فرقی هم نمی‌کند الان هم که ایشان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدند، آمادگی هرگونه کمک به کشتی را دارم.

وی در مورد اینکه گفته شده بود که وزارت ورزش از او حمایت کرده، عنوان کرد: من مدیرکل هستم و ضرورت دارد که در وزارت ورزش رفت و آمد داشته باشم، اگر هم قرار بود که حمایتی باشد از سمت رقیب من بود و مشخص بود که چیدمان مجمع مهندسی شده بود. من احساس می‌کنم وزارت ورزش باید یک رویه سالم‌تر داشته باشد.  ان‌شالله هرچه خیر است اتفاق بیفتد.

افزودن نظر

اخبار کشتی

نحوه برگزاری جام جهانی کشتی عوض شد/ حضور تیمی به نام ستارگان جهان

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ ۱۱:۰۶

هوادار گزارش می دهد، اتحادیه جهانی کشتی از تغییر قالب برگزاری جام جهانی خبر داد.

مخالفت اتحادیه جهانی کشتی با تغییر زمان جام تختی

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ ۱۲:۰۶

هوادار گزارش می دهد، اتحادیه جهانی کشتی با درخواست ایران مبنی بر تغییر زمان جام تختی مخالفت کرد.

کشتی آزاد جام آلانز| نفرات برتر مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ ۱۰:۱۳

هوادار گزارش می دهد، نفرات برتر رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه مشخص شدند.

کشتی آزاد جام آلانز| نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۲۸

هوادار گزارش می دهد، نفرات راه یافته به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه مشخص شدند.

به پیشنهاد محمد بنا،‌ اسم خانه کشتی تغییر می‌کند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ ۱۰:۱۹

هوادار گزارش می دهد، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی، نام خانه کشتی محمد بنا تغییر خواهد کرد.

کشتی جام آلانز| ترکیب تیم منتخب کشتی آزاد مشخص شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۱۰:۰۳

هوادار گزارش می دهد، ترکیب تیم اعزامی کشورمان به رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام آلانز روسیه مشخص شد.

تیم کشتی فرنگی کوبا ایران را ترک کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ ۰۹:۱۸

هوادار گزارش می دهد، اعضای تیم ملی کشتی فرنگی کوبا تهران را به مقصد کشورشان ترک کردند.

رنگرز: منتظر اعلام تاریخ جدید برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۳۹

هوادار گزارش می دهد، سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: منتظر اعلام تاریخ جدید از سوی اتحادیه جهانی کشتی برای برگزاری جام جهانی کشتی فرنگی هستیم.

موافقت رئیس فدراسیون کشتی ژاپن برای حضور در جام جهانی تهران

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۱۱:۰۳

هوادار گزارش می دهد، سفیر ایران در ژاپن امروز صبح در تماس تلفنی با رئیس فدراسیون کشتی ژاپن در خصوص برگزاری مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در تهران صحبت کرد.

مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در ایران برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۶ ۰۹:۴۸

هوادار گزارش می دهد، با پیگیری‌های وزارت ورزش، مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی با تغییر تاریخ در ایران برگزار می‌شود.