نیمار: آرزوی بازی در کنار زلاتان را دارم/امیدوارم پاری سن‌ژرمن قهرمان اروپا شود

هوادار گزارش می دهد، ستاره برزیلی آرزوی قهرمانی پاری سن ژرمن در اروپا و برزیل در کوپا آمریکا را دارد.

نیمار: آرزوی بازی در کنار زلاتان را دارم/امیدوارم پاری سن‌ژرمن قهرمان اروپا شود

به گزارش هوادار، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۰ آرزوی خود را بازی در کنار زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سوئدی میلان عنوان کرد.

مهاجم تیم ملی برزیل در مصاحبه با شبکه«اسپورت میدیاست»، گفت: آرزویم در سال ۲۰۲۰ این است که به همراه پاری سن ژرمن و تیم ملی برزیل تمام جام های ممکن را فتح کنم. سال ۲۰۱۹ برایم به همراه مصدومیت‌های متوالی بود و خیلی چیزها را یاد گرفتم.

وی افزود: امیدوارم به فینال مسابقات لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم و قهرمان شویم. دوست دارم به همراه برزیل قهرمان کوپا آمریکا شوم. البته آرزوی دیگرم بازی در کنار زلاتان ابراهیموویچ است. همچنین دوست دارم در کنار اسطوره های فوتبال مثل زیدان و روماریو بازی کنم و پیراهنم را با زلاتان عوض کنم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

سقوط ۱۰ درصدی سهام یوونتوس بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۵:۱۲

هوادار گزارش می دهد، باشگاه یوونتوس اعلام کرد ۱۰ درصد سهامش به دلیل ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا سقوط کرد.

ایموبیله تا سال ۲۰۲۵ در لاتزیو ماندنی شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۴۷

هوادار گزارش می دهد، دارنده کفش طلای اروپا در لاتزیو تا سال ۲۰۲۵ ماندنی شد.

استوریج: اولویتم بازگشت به فوتبال انگلیس است

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۴

هوادار گزارش می دهد، اولویت اول فوروارد حاشیه ساز فوتبال انگلیس حضور مجدد در لیگ برتر است.

سیماکاس: حضور در بزرگترین تیم جهان، افتخارم است/کلوپ: ذهنیت کاستاس را دوست دارم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۳۰

هوادار گزارش می دهد، لیورپول با استخدام مدافع تیم المپیاکوس یونان، در پنجره نقل وانتقالات تابستانی خرید کرد.

شایعه مجازی؛ رونالدو به تیم دسته سومی مکزیک پیوست!

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۶

هوادار گزارش می دهد، در یک شایعه مجازی باشگاه دسته سومی مکزیک از پیوستن ابرستاره پرتغالی یوونتوس به این تیم خبر داد.

بواتنگ و کومان آماده بازی برای بایرن برابر بارسلونا

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۴:۲۴

هوادار گزارش می دهد، ۲ بازیکن مصدوم بایرن مونیخ در دفاع و حمله به بازی با بارسلونا خواهند رسید.

تست کرونای ۲ عضو باشگاه والنسیا مثبت شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۳:۰۵

هوادار گزارش می دهد، باشگاه والنسیا اسپانیای از ابتلای دو عضوش به ویروس کرونا خبر داد.

لیست محدود خرید تابستانی رئال مشخص شد

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۲:۱۲

هوادار گزارش می دهد، باشگاه رئال مادرید در تابستان بازیکنان جدید زیادی را به خدمت نمی گیرد.

رکورد تاریخی لوکاکو در لیگ اروپا

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۰:۵۵

هوادار گزارش می دهد، مهاجم بلژیکی اینتر با گلزنی مقابل لورکوزن در لیگ اروپا رکوردزنی کرد.

کونته: عملکرد خوبی مقابل لورکوزن داشتیم/ به دنبال قهرمانی در لیگ اروپا هستیم

۱۳۹۹/۰۵/۲۱ ۱۰:۵۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از راه یابی به نیمه نهایی لیگ اروپا عنوان کرد می خواهد قهرمان شود.