همیلتون: فکر نمی‌کردم با ۳ لاستیک قهرمان شوم

هوادار گزارش می دهد، لوئیس همیلتون بعد از قهرمانی در مسابقات فرمول یک انگلیس با لاستیک پنچر گفت: هیچ وقت چنین چیزی را تجربه نکرده بودم و فکر نمی‌کردم با این شرایط قهرمان شوم.

همیلتون: فکر نمی‌کردم با ۳ لاستیک قهرمان شوم

به گزارش هوادار، لوئیس همیلتون قهرمان ۶ دوره فرمول یک جهان در مسابقات گرندپریکس انگلیس عنوان قهرمانی را کسب کرد. این قهرمانی در حالی به دست آمد که یکی از لاستیک‌های همیلتون پنچر شد و وی با ۳ لاستیک از خط پایان عبور کرد.

راننده مرسدس بعد از کسب عنوان قهرمانی اظهار داشت: من هرگز چنین چیزی را تجربه نکرده بودم. تا لحظه آخر همه چیز نسبتاً روان بود و لاستیک‌ها هم مشکلی نداشتند.

قهرمان ۶ دوره فرمول یک جهان خاطرنشان کرد: من شنیدم لاستیک‌های بوتاس هم مشکل پیدا کرده، من فقط نگاه می‌کردم و دیدم همه چیز خوب است. ماشین کار می‌کرد و مشکلی وجود نداشت. من فقط دعا می‌کردم همه چیز خوب پیش برود و خدا را شکر که این اتفاق افتاد. من هیچ وقت فکر نمی‌کردم با ۳ لاستیک قهرمان شوم.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.

واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ ۱۳:۴۰

هوادار گزارش می دهد، مدیر مرسدس از قرارداد جدید سباستین فتل ابراز خوشحالی کرد.