هوانگ اوی‌جو: ایران تیم خشنی بود

هوادار گزارش می دهد - گلزن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی به اظهارنظر درباره بازی دوستانه برابر ایران پرداخت.

هوانگ اوی‌جو: ایران تیم خشنی بود

به گزارش هوادار، هوانگ اوی‌جو، گلزن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی برابر ایران گفت: بازی آسانی نبود و ایران هم تیم خشنی نشان داد. من در هر فرصتی به دنبال گلزنی بودم و فکر می‌کردم این شانس را خواهم یافت و روی آن تمرکز کرده بودم.

مهاجم تیم ملی کره‌جنوبی افزود: خوشحالم که با گلزنی نفس راحتی کشیدم و می‌توانم در بازی‌های آینده استفاده بهتری از فرصت‌ها داشته باشم.

پایک سونگ، دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی نیز گفت: ما یک از شرایط آسان در بازی با ایران به شرایط خطرناکی رسیدیم. خوشحالم که از تمام توانم برای بازی با ایران استفاده کردم تا به شرایط بهتری برسم. در این بازی یک خط جلوتر از بازیکنان خط دفاعی بودم و نخستین‌بار بود که تنها ماندم. همبازیانم گفته بودند که ایران فشار سختی وارد خواهد کرد اما از آنها خواستم مقابله با حریف را با آسان‌ترین روش انجام دهند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

آلبا ۲ هفته خانه نشین شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۴:۳۳

هوادار گزارش می دهد، مدافع اسپانیایی بارسلونا به خاطر مصدومیت ۲ هفته خانشین شد.

کونته:شاگردانم کمتر از حد خود نشان دادند

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۲:۵۴

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان معتقد است بازیکنانش کمتر از توانایی‌های خود بازی کردند.

عبدالغنی هم بعد از جدایی برانکو از الاهلی رفتنی شد

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۲:۴۲

هوادار گزارش می دهد، مدافع ۴۱ ساله الاهلی و سابق تیم ملی عربستان از این تیم رفتنی شد.

کلوپ: ناپولی می‌تواند قهرمان اروپا شود

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۳۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید ناپولی قادر به کسب مقام نخست اروپاست.

آنجلوتی: پتانسیل ناپولی زیاد است/بازیکنان به قدرت خود ایمان بیاورند!

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۳۰

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ناپولی از شاگردانش بعد از پیروزی مقابل قهرمان اروپا تعریف کرد.

سرمربی اسپورتینگ گزینه جدید الاهلی برای جانشینی برانکو

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۲۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اسپورتینگ پرتغال یکی از گزینه‌های هدایت الاهلی عربستان شد.

گریزمان: هنوز به بازی بارسلونا عادت نکرده‌ام

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۱:۲۶

هوادار گزارش می دهد، مهاجم فرانسوی بارسلونا می‌گوید مقابل بورسیادورتموند خوب ظاهر نشد که این مساله علت داشت.
 

ترشتگن: حس کردم که پنالتی را از رویس می‌گیرم!

۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ۱۰:۴۶

هوادار گزارش می دهد، گلر بارسلونا که شب گذشته در دیدار ابتدایی لیگ قهرمانان اروپا خوش درخشید اظهار داشت:حس کردم که پنالتی را از رویس می‌گیرم!

آنچلوتی:مقابل لیورپول سبک بازی خود را عوض نمی‌کنیم

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۲:۳۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال ناپولی قصد ندارد به خاطر رویارویی با قهرمان اروپا تغییر در ساختار بازی تیمش ایجاد کند.

فیرمینو به رکورد ۲۰۰ بازی برای لیورپول می رسد

۱۳۹۸/۰۶/۲۶ ۱۲:۲۷

هوادار گزارش می دهد، ستاره برزیلی لیورپول در صورت حضور مقابل ناپولی صاحب رکوردی جدید می‌شود.