واکنش ساوت‌گیت به جنجال هافبک لسترسیتی!

هوادار گزارش می دهد، ستاره لسترسیتی مدعی شد کسالت دارد و از بازی ‌های تیم ملی کنار گذاشته شد اما با حضور در کلوپ شبانه شرط‌بندی، جنجال آفرید.

واکنش ساوت‌گیت به جنجال هافبک لسترسیتی!

به گزارش هوادار و به نقل از استار ‌پیش از آنکه بازی‌های ملی در روزهای اخیر و به هنگام وقفه بازی‌های باشگاهی انجام شوند، گرت ساوت‌گیت یکی از بازیکنانی را که به اردوی انگلیس فراخواند،‌جیمز مدیسون بود.

هافبک تیم لستر بعد از فراخوانی به اردوی تیم ملی،‌به خاطر بیماری از جمع ملی‌پوشان کنار گذاشته شد.جمعه شب در راه مقدماتی جام ملت‌های اروپا، تیم انگلیس با نتیجه ۲ بر یک مغلوب جمهوری چک شد اما در فضای مجازی تصاویری از وی در کلوپ شبانه شرط‌بندی، انتشار یافت.

این مساله جنجال ایجاد کرد و باعث شد تا رسانه‌ها علیه مدیسون به خاطر رفتارش موضع‌گیری کنند.در این ارتباط گزارشگرانی که همراه با تیم ملی انگلیس برای بازی با بلغارستان به صوفیه آمدند، تلاش کردند تا نظر ساوت‌گیت، سرمربی تیم را جویا شوند.

وی در پاسخ عنوان کرد:تمام تمرکز من معطوف بازیکنانی است که هم اکنون همراه تیم در صوفیه حضور دارند. چیزی بیشتر از این نمی‌توانم بگویم.

پیکار خارج از خانه سه‌شیرها(انگلیس) ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه امشب در ورزشگاه لفسکی صوفیه برابر بلغارستان انجام می شود.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

مدافع سابق یوونتوس درگذشت

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۲۰

هوادار گزارش می دهد، بازیکن سابق یوونتوس بعد از یک ماه در کما بودن در نهایت درگذشت.

منچستریونایتد با ماتیچ تا ۲۰۲۳ تمدید کرد

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۹

هوادار گزارش می دهد، باشگاه منچستریونایتد قرارداد هافبک صربش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد.

رونمایی از پیراهن بارسلونا در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۷

هوادار گزارش می دهد، شرکت نایک از پیراهن های فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ بارسلونا رونمایی کرد.

آلگری: ۲ سال پیش رئال به من پیشنهاد داد/در حال تجدیدقوا برای برگشتن به مربیگری هستم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۵:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق یوونتوس از پیشنهاد ۲ سال پیش رئال مادرید برای مربیگری در این تیم خبر داد.

معرفی تیم منتخب هفته سی‌ام سری‌آ/سیطره یوونتوس بر بهترین‌ها

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۳:۴۷

هوادار گزارش می دهد، سایت هواسکورد تیم منتخب هفته سی ام سری آ ایتالیا را اعلام کرد.

فونسکا: نکات مثبت زیادی مقابل ناپولی داشتیم/ باید عملکردمان را بهتر کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۲۱

هوادار گزارش می دهد، سرمربی رم بعد از باخت مقابل ناپولی، گفت: اگرچه شکست خوردیم ولی از عملکرد تیم رضایت دارم.

برانکو: منتظر چراغ سبز فدراسیون عمان برای آغاز تمرینات هستیم/با عراق و اردن بازی می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۱۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق پرسپولیس و کنونی تیم ملی عمان از دیدار تدارکاتی این تیم با عراق خبر داد.

گتوزو: رازی در پشت پرده بردهای متوالی ما نیست/قدرت ذهنی بازیکنان را تقویت کردم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل رم گفت: بعد از قهرمانی در جام حذفی به آنها گفتم که از این به بعد باید کمتر حرف بزنیم و بیشتر کار کنیم.

کونته: من مسئول باخت اینتر هستم/مستحق شکست نبودیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اینتر بعد از شکست مقابل بولونیا گفت: مسئول اصلی این باخت من هستم.

گواردیولا: عملکرد خوبی مقابل ساوتهمپتون داشتیم/این نوع بازی برای برد کافی نیست

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ ۱۲:۰۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سیتی بعد از شکست مقابل ساوتهمپتون گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی این بازی برای رسیدن به پیروزی کافی نبود.