واکنش سرمربی پرسپولیس به محرومیت یک جلسه‌ای: اتهام نزدم بلکه آرزو کردم!

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دلیلی برای محرومیت من وجود نداشت، به جرات می گویم هیچ اتهامی وارد نکردم و متوجه حکم محرومیت خود نمی شوم

واکنش سرمربی پرسپولیس به محرومیت یک جلسه‌ای: اتهام نزدم بلکه آرزو کردم!

به گزارش هوادار، گابریل کالدرون در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس درباره محرومیت یک جلسه ای خود اظهار داشت: همانطور که در توضیحات خود به کمیته انضباطی گفته‌ام تاکید می‌کنم هیچ اتهامی نه به استقلال زدم و نه به داور. من فقط از تصمیم داور در آن دو صحنه ابراز تعجب کردم و بعد گفتم «امیدوارم» همه چیز در زمین مشخص شود. این حرف من هم  هیچ ربطی به بازی با استقلال نداشت و مهم تر اینکه از لفظ «امیدوارم» استفاده کرده‌ام، در واقع از  یک آرزو حرف زده‌ام  آن هم درباره آینده. این کاملا مشخص است و خود همین کلمه «امیدوارم» دلیل محکمی است بر اینکه اتهامی نزدم. 

کالدرون تصریح کرد :مجددا می گویم که من  دلیل حکم را متوجه نمی‌شوم چون گفتم امیدوارم و از یک آرزو حرف زدم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

زمان نشست خبری گل محمدی و نکونام اعلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۵:۳۶

هوادار گزارش می دهد، زمان نشست خبری پیش از مسابقه سرمربیان دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان اعلام شد.

اعلام اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛ استقلال سرمربی ندارد، حریف پرسپولیس دروازه بان!

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۵:۱۱

هوادار گزارش می دهد، اسامی محرومان هفته بیست و پنجم لیگ برتر فصل ۹۹-۹۸ اعلام شد.

ترابی: علیپور شانس اول آقای گلی است/ فولاد را ببریم ۸۰ درصد راه قهرمانی را رفته‌ایم

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۵:۰۸

هوادار گزارش می دهد، هافبک تیم پرسپولیس گفت: هواداران حق شوخی دارند اما در جدول فاصله را حفظ کرده ایم.

خلیل زاده مشکلی برای بازی فولاد ندارد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۳۰

هوادار گزارش می دهد، شجاع خلیل زاده از امروز در تمرینات گروهی پرسپولیس شرکت می کند.

شکایت باشگاه سپیدرود از شاهین بوشهر و پاشازاده

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۸

هوادار گزارش می دهد، باشگاه سپیدرود رشت از باشگاه شاهین بوشهر و مهدی پاشازاده شکایت رسمی خواهد کرد.

آغاز تمرینات تیم ملی فوتسال زیر نظر ناظم‌الشریعه

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۶

هوادار گزارش می دهد، ملی‌پوشان فوتسال صبح امروز زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را برگزار کردند.

تست کرونای پرسپولیسی ها منفی شد

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۵

هوادار گزارش می دهد، تست کرونای بازیکنان و عوامل کادرفنی پرسپولیس منفی اعلام شد.

دو مربی ایرانی نامزد بهترین مربی تاریخ جام ملت‌های آسیا شدند

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۳:۲۳

هوادار گزارش می دهد، ۲ مربی سابق تیم ملی ایران جزو نامزدهای بهترین مربی تاریخ جام ملت های آسیا قرار گرفتند.

بازگشت زودتر از موعد مهاجم آبی‌پوشان/ مطهری با استقلال به آبادان می‌رود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۵

هوادار گزارش می دهد، ارسلان مطهری در صورت تشخیص کادر فنی می‌تواند بعد از دوری یکی دو هفته‌ای از ترکیب استقلال، با این تیم راهی آبادان شود.

سهرابی: مسابقات عقب‌ افتاده را بعد از هفته بیست و ششم برگزار کنند/ حاج‌صفی از تیم ما جدا نمی‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۲۴ ۱۱:۵۱

هوادار گزارش می دهد، مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت:‌ از مسؤولین سازمان لیگ می‌خواهیم مسابقات معوقه را در هفته بیست و ششم برگزار کنند.