واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

هوادار گزارش می دهد، مدیر مرسدس از قرارداد جدید سباستین فتل ابراز خوشحالی کرد.

واکنش مدیر مرسدس به قرارداد جدید سباستین فتل

به گزارش هوادار، توتو ولف مدیر تیم مرسدس می گوید که دانش سباستین فتل به بالا بردن سطح تیم استون مارتین در سال ۲۰۲۱ کمک می کند.

روز پنجشنبه سباستین فتل قرارداد جدیدی با استون مارتین امضا و اعلام کرد فصل آینده برای این تیم مسابقه می‌دهد.

توتو ولف در این باره اظهار داشت: من در استون مارتین سهم دارم و از این اتفاق جدید خوشحالم. بازار آلمان دومین بازار مهم جهان است.

وی افزود: اینکه فتل در فرمول یک مانده اتفاق بسیار خوبی است. او دومین راننده موفق در این دهه است. برای فرمول یک مهم است که شخصی مانند سباستین فتل که در سالهای نخست زندگی خود است، فرمول یک را ترک نکند.

مدیر مرسدس خاطرنشان کرد: نکته دیگر اینکه فتل می‌تواند دانش فوق‌العاده‌ای را به استون مارتین بیاورد. همکاری او می‌تواند بسیار خوب باشد.

افزودن نظر

اخبار سایر رشته‌ها

کره‌جنوبی تهدید به تعلیق شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ ۰۹:۵۹

هوادار گزارش می دهد، کره‌جنوبی از سوی کمیته بین‌المللی المپیک تهدید به تعلیق شد.

سیامند رحمان دنیای ادب و معرفت بود

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۹:۴۳

هوادار گزارش می دهد، پدر سیامند رحمان گفت: با هیچ کلمه‌ای نمی‌توانم شخصیت سیامند را توصیف کنم، او دنیای ادب و معرفت بود.

رئیس کمیته ملی المپیک عزادار شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ ۰۸:۵۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک در غم از دست دادن برادرش عزادار شد.

صالحی‌امیری: سیامند در اوج معلولیت کام ملت را شیرین کرد/بعد از دادگاه درباره جودو صحبت می‌کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۵۶

هوادار گزارش می دهد، رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سیامند رحمان جوان پاک و باغیرتی است که توانست بارها کام ملت را شاد کند.

برنامه ستاره دوومیدانی‌ جهان در المپیک توکیو مشخص شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ ۱۰:۰۰

هوادار گزارش می دهد، دوومیدانی‌کار انگلیس که در بازی‌های المپیک لندن و ریو مدال طلا کسب کرده، برنامه خود را برای بازی‌های توکیو مشخص کرد.

تنیس آزاد آمریکا| تیم: آرزو می‌کردم من و زورف هر دو برنده باشیم/ زورف: این آخرین شانس من نبود

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۹:۰۳

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم قهرمان گرنداسلم آمریکا گفت: امروز من و زورف هر دو شایسته قهرمانی بودیم.

تنیس آزاد آمریکا| کامبک دیدنی تنیسور اتریشی/تیم با غلبه بر زورف قهرمان شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ ۰۸:۴۵

هوادار گزارش می دهد، دومینیک تیم عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را کسب کرد.

سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی انتخاب شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۳:۴۱

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان شهزاد کیانی را به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی معرفی کرد.

راز پوشیدن لباس کوبی برایانت توسط تنیسور ژاپنی چیست؟

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۱۰:۴۴

هوادار گزارش می دهد، نائومی اوساکا قهرمان گرنداسلم آمریکا در خصوص پوشیدن لباس کوبی برایانت توضیحاتی داد.

تنیس آزاد آمریکا| نائومی اوساکا به عنوان قهرمانی رسید

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ ۰۹:۰۴

هوادار گزارش می دهد، تنیسور مطرح ژاپن عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا را به دست آورد.