واکنش مسی برای پیوستن به منچسترسیتی

هوادار گزارش می دهد - تابستان گذشته شایعات زیادی در مورد علاقه مسی برای جذب سیتی منتشر شد که هیچکدام واقعیت نداشتند و فوق ستاره آرژانتینی در نهایت قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد. به نظر می رسد که در اختیار داشتن مسی برای سیتی و دیگر تیم های جزیره، به رویایی دست نیافتنی شبیه باشد.

واکنش مسی برای پیوستن به منچسترسیتی

به گزارش هوادار، مسی در مورد احتمال جدایی اش از بارسلونا به تیک اسپورت گفت:« کجا بروم بهتر از بارسلونا؟ من در بهترین تیم و بهترین شهر دنیا حضور دارم و فرزندانم احساس راحتی می کنند.

هیچ نیازی به ترک باشگاه و تغییر فضا ندارم. می دانم که هر فصل چالش هایی شخصی را پیش رو دارم و این یک واقعیت است که وقتی بازیکنی می خواهد از لالیگا برود، لیگ جزیره گزینه جذابی به نظر می رسد ولی تصمیم گیری برای ترک بارسلونا برای من، بسیار بسیار دشوار است.»

ادعای پدر آگوئرو برای هم تیمی شدن پسرش و شما در آینده ای نزدیک:« من در منچسترسیتی؟ هرگز. اگر قرار به هم تیمی شدن من و آگوئرو باشد، به این معناست که او به بارسا آمده است.»

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

قطر و ژاپن عامل اصلی تعویق بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۰:۱۹

دلیل تعویق بازی های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روشن شد.

مسی مصدوم شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۰:۱۶

لیونل مسی، ستاره تیم بارسلونا تیم ملی فوتبال آرژانتین را در بازی دوستانه برابر مراکش همراهی نمی کند.

یوفا نیمار را توبیخ کرد

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۰:۱۴

اتحادیه فوتبال اروپا ستاره برزیلی پاری سن ژرمن را به خاطر انتقادش از داور جریمه خواهد کرد.

انتخابی یورو ۲۰۲۰ / از شروع هت‌تریک استرلینگ برای استرلینگ تا توقف یاران رونالدو

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۰۸:۵۳

در ادامه دیدارهای مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ تیم ملی انگلیس برد و تیم ملی پرتغال به تساوی رضایت داد.

شکست سنگین آرژانتین با مسی

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۰۸:۴۹

با وجود آنکه لیونل مسی به دوری ۹ ماهه اش از تیم ملی آرژانتین پایان داد، اما این تیم مقابل ونزوئلا متحمل شکستی سنگین شد.

مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ / عراق با ۵ گل به یمن برای ایران خط و نشان کشید

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۸:۲۱

تیم امید عراق در اولین مسابقه خود از مرحله مقدماتی مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ مقابل یمن به پیروزی دست یافت.

مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ / کره‌جنوبی، چین تایپه را تحقیر کرد

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۷:۰۷

مسابقات مرحله مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ از امروز در کشورهای مختلف آغاز شد.

نخستین پیروزی کی روش با کلمبیا

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۷:۰۴

تیم ملی کلمبیا در اولین بازی خود زیر نظر سرمربی سابق تیم ملی ایران، موفق به کسب پیروزی در یک بازی دوستانه شد.

آزادی فوتبالیست متجاوز از زندان!

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۵:۵۲

آدام جانسون، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و منچسترسیتی پس از گذشت سه سال و در سن ۳۱ سالگی از زندان آزاد شد.

کمک سردار آزمون به سیل‌زدگان از طریق هلال احمر

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۱۵:۴۷

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان به سیل زدگان شمال کشور کمک کرد.