ونگر به نیمکت میلان نمی‌رسد

هوادار گزارش می دهد - آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال شایعه مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه میلان را تکذیب کرد.

 ونگر به نیمکت میلان نمی‌رسد

به گزارش هوادار، نشریه «فرانس فوتبال» روز گذشته (دوشنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد که آرسن ونگر گزینه اصلی سرمربیگری میلان در صورت اخراج جنارو گتوسو خواهد بود اما سرمربی پیشین آرسنال این خبر را جعلی و نادرست توصیف کرد.

ونگر که در پایان فصل گذشته به حضورش ۲۲ ساله حضورش روی نیمکت سرمربیگری آرسنال پایان داد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» در مورد شایعات مطرح شده گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این خبر جعلی است. اگر با باشگاهی قرارداد بسته بودم، قطعاً به شما می گفتم اما این خبر درست نیست.

وی ادامه داد: من نمی توانم شایعات را مدیریت کنم. من تنها می توانم کارهایی که در زندگی ام می کنم را مدیریت کنم. در حال حاضر روی همکاری ام با «بی این اسپورتس» تمرکز کرده ام که کار آسانی نیست.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

تصاویر منتخب از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۰۰:۲۰

روز اول مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ با برگزاری سه بازی به پایان رسید.

جام ملت های آسیا؛ امارات حریف استرالیا شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۲۲:۲۵

تیم ملی فوتبال امارات با برتری مقابل قرقیزستان حریف استرالیا در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ شد.

دیدار استرالیا و ازبکستان از دیدگاه آمار

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۲۰:۲۴

تیم ملی فوتبال استرالیا در حالی مقابل ازبکستان در ضربات پنالتی به برتری رسید که در جریان بازی نمایشی بهتر داشت.

صعود میلان به رده چهارم سری آ ایتالیا

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۹:۴۵

روسونری با یک برد خانگی در هفته بیستم سری A به جمع چهار تیم بالای جدول برگشت.

جهش کانگوروها به یک چهارم نهایی جام ملت ها

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۲۲

 تیم ملی فوتبال استرالیا با غلبه بر ازبکستان مسافر مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا شد.

مورینیو: هواداران رقیب از من متنفرند/ نگران وجهه‌ام نیستم

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۸

  ژوزه مورینیو می گوید برایش مهم نیست که در بین هواداران حریف منفور باشد.

بوسکتس به رکورد گواردیولا رسید

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۶

  هافبک اسپانیایی تیم بارسلونا به رکوردی رسید که سرمربی سابق او در این تیم در اختیار داشت.

ترس رونالدو بابت بازگشت به مادرید

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۶

مهاجم یوونتوس از مقامات اسپانیایی خواسته که امنیت او را برای سفر اجباری اش به پایتخت اسپانیا تأمین کنند.

نیمار در پاسخ به شایعات: کمی دیوانه هستم اما آنقدرها که می‌گویند احمق نیستم!

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۱۳

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به شایعات جنجالی که در چند وقت اخیر درباره او منتشر شده است پاسخ داد.

دردسرهای دمبله برای بارسلونا پایان ندارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ ۱۶:۰۷

عثمان دمبله که بی شک یکی از بدترین خریدهای چند سال اخیر بارسلونا است حالا که بی انضباطی را کنار گذاشته اینبار با مشکل جدیدی روبرو شده است، مشکلی به نام مصدومیت.