ونگر به نیمکت میلان نمی‌رسد

هوادار گزارش می دهد - آرسن ونگر، سرمربی پیشین آرسنال شایعه مذاکره‌اش با مسئولان باشگاه میلان را تکذیب کرد.

 ونگر به نیمکت میلان نمی‌رسد

به گزارش هوادار، نشریه «فرانس فوتبال» روز گذشته (دوشنبه) با انتشار گزارشی مدعی شد که آرسن ونگر گزینه اصلی سرمربیگری میلان در صورت اخراج جنارو گتوسو خواهد بود اما سرمربی پیشین آرسنال این خبر را جعلی و نادرست توصیف کرد.

ونگر که در پایان فصل گذشته به حضورش ۲۲ ساله حضورش روی نیمکت سرمربیگری آرسنال پایان داد، در گفت وگو با شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» در مورد شایعات مطرح شده گفت: تنها چیزی که می توانم بگویم این است که این خبر جعلی است. اگر با باشگاهی قرارداد بسته بودم، قطعاً به شما می گفتم اما این خبر درست نیست.

وی ادامه داد: من نمی توانم شایعات را مدیریت کنم. من تنها می توانم کارهایی که در زندگی ام می کنم را مدیریت کنم. در حال حاضر روی همکاری ام با «بی این اسپورتس» تمرکز کرده ام که کار آسانی نیست.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

گواردیولا: با من در مورد داوری صحبت نکنید!

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۹:۳۹

پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی، معتقد است نمایش تیمش در لیگ قهرمانان برابر تاتنهام بهتر از امروز بود.

نیمکت نشینی جهانبخش در دیدار برایتون مقابل ولورهمپتون

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۱۰

مهاجم ایرانی در دیدار برایتون مقابل ولورهمپتون در ترکیب اصلی تیمش قرار ندارد.

منچسترسیتی از تاتنهام انتقام گرفت و صدرنشین جزیره شد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۸:۰۶

در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی موفق شد در خانه میهمان لندنی اش را شکست دهد.

نامزدهای بازیکن سال لیگ برتر انگلیس معرفی شدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۰

بهترین های فصل جاری لیگ برتر جزیره برای کسب جایزه اتحادیه بازیکنان حرفه ای فوتبال انگلیس معرفی شدند.

تجارت مواد مخدر به نام کیلیان امباپه و داور مشهور فرانسوی!

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۵:۲۳

پلیس فرانسه یک عضو گروهی که مواد مخدر را تحت نام افراد مشهور تجارت می کردند بازداشت کرد.

ردپای شیخ احمد در فساد در انتخابات اخیر AFC

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۲:۲۶

براساس گزارش یک نشریه آمریکایی، در انتخابات اخیر کنفدراسیون فوتبال آسیا تخلفاتی صورت گرفته است.

دعوت پاری‌سن‌ژرمن از ۵۰۰ آتش‌نشان برای تماشای بازی با موناکو

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۱:۱۲

باشگاه پاری سن ژرمن از ۵۰۰ آتش نشان مشارکت کننده در خاموش کردن آتش کلیسای تاریخی نوتردام برای تماشای بازی برابر موناکو دعوت کرد.

شرط جدید پوگبا و دخه‌آ برای عقد قراردادهای جدید با منچستریونایتد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۰:۵۱

دو ستاره شیاطین سرخ برای ماندن در این تیم شرط تازه ای گذاشته اند.

اینتر به خرید دفاع راست برزیلی منچسترسیتی نزدیک شد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۴

نراتزوری برای تقویت خط دفاعی اش خرید مدافع سابق رئال مادرید را در دستور کار قرار داده است.

آلاوس در خانه برتری را از دست داد

۱۳۹۸/۰۱/۳۱ ۱۰:۱۴

تیم فوتبال آلاوس در خانه خودش به تساوی رضایت داد.