آه رونالدو هافبک فرانسوی را گرفت!

پایت جام جهانی را از دست می دهد؟!

هوادار گزارش می دهد - هافبک ملی پوش مارسی به دلیل مصدومیت در دیدار پایانی لیگ اروپا مجبور به ترک بازی در نیمه اول شد.

پایت جام جهانی را از دست می دهد؟!

به گزارش هوادار، دیمیتری پایت، هافبک ملی پوش تیم مارسی فرانسه به دلیل مصدومیت شدید در جریان دیدار پایانی لیگ اروپا مجبور به ترک زمین شد. پایت که به شدت از این اتفاق ناراحت بود و با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک کرد به نظر می رسد که با مصدومیتی شدید روبرو شده و احتمالا جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست بدهد.

لازم به ذکر است که در دیدار پایانی یورو ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال روی خطای دیمیتری پایت به شدت مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرده بود و به نظر می رسد که بعد از دو سال آه رونالدو ستاره فرانسوی ها را در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ گرفته باشد!

 

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

اتلتیکو مادرید قهرمان سوپرجام اروپا شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ ۰۶:۰۴

اتلتیکو مادرید با درخشش دیگو کاستا توانست رئال مادرید را شکست دهد و قهرمان سوپرجام اروپا شود.

مراسم افتتاحیه لالیگا برای هواداران بارسا در نیوکمپ

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۲۰:۳۳

به مناسبت آغاز فصل جدید لالیگا مراسمی با عنوان افتتاحیه بدر نیوکمپ برگزار شد.

اتلتیکو مادرید باارزش تر از رئال شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۲۹

برای اولین بار در تاریخ، ارزش تیمی اتلتیکو مادرید بالاتر از رقیب همشهری بزرگترش یعنی رئال مادرید شده است.

رشد ۷ برابری فالوئرهای یوونتوس به لطف رونالدو

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۲۶

کریستیانو رونالدو نه تنها از جنبه ورزشی که از حیث مارکتینگ نیز کمک شایانی به باشگاه یوونتوس کرده است.

قتل فوتبالیست مکزیکی در زمین فوتبال توسط یک گروه تبهکار (عکس)

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۶

یک فوتبالیست حرفه ای در جریان حمله مسلحانه در زمین فوتبال کشته شد.

پاری‌سن‌ژرمن دوباره برای خرید ساندرو دست به کار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۰

قهرمان فرانسه قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید دفاع چپ برزیلی بانوی پیر امتحان کند.

اتوئو پس از پیوستن به قطر اس‌سی: برای آمدن به قطر با ژاوی و اسنایدر صحبت کردم - احساس افتخار میکنم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۸

مهاجم ۳۷ ساله کامرونی به تیم قطر اس سی در لیگ ستارگان پیوست.

قرارداد اسپالتی تا ۲۰۲۱ تمدید شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۲۰:۱۱

مسئولان باشگاه اینتر قرارداد سرمربی این تیم را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کردند.

خداحافظی مانژوکیچ از تیم ملی کرواسی

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۸:۴۲

مهاجم باسابقه کروات از بازی های ملی خداحافظی کرد. 

مودریچ تا پایان هفته اینتری می شود؟

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۸:۱۲

نراتزوری می خواهد تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی منتظر ورود هافبک کروات رئال مادرید بماند.