آه رونالدو هافبک فرانسوی را گرفت!

پایت جام جهانی را از دست می دهد؟!

هوادار گزارش می دهد - هافبک ملی پوش مارسی به دلیل مصدومیت در دیدار پایانی لیگ اروپا مجبور به ترک بازی در نیمه اول شد.

پایت جام جهانی را از دست می دهد؟!

به گزارش هوادار، دیمیتری پایت، هافبک ملی پوش تیم مارسی فرانسه به دلیل مصدومیت شدید در جریان دیدار پایانی لیگ اروپا مجبور به ترک زمین شد. پایت که به شدت از این اتفاق ناراحت بود و با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک کرد به نظر می رسد که با مصدومیتی شدید روبرو شده و احتمالا جام جهانی ۲۰۱۸ را از دست بدهد.

لازم به ذکر است که در دیدار پایانی یورو ۲۰۱۶ کریستیانو رونالدو، ستاره تیم ملی پرتغال روی خطای دیمیتری پایت به شدت مصدوم شده و زمین بازی را ترک کرده بود و به نظر می رسد که بعد از دو سال آه رونالدو ستاره فرانسوی ها را در آستانه جام جهانی ۲۰۱۸ گرفته باشد!

 

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

کلوپ: میان زیدان و خودم، زیدان را انتخاب می‌کنم

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۲۰:۵۷

سرمربی لیورپول معتقد است، سرمربی رئال مادرید در گذشته بازیکن بهتری بود و اکنون نیز سرمربی بهتری نسبت به اوست.

گاتزتا: لاتزیو دوباره برای جذب سردار آزمون دست به کار می‌شود

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۹:۳۴

طبق نوشته یک نشریه معروف ایتالیایی، مهاجم ایرانی روبین کازان در فهرست خرید های تابستانی آبی های پایتخت ایتالیا قرار دارد.

صلاح روز فینال لیگ قهرمانان روزه نمی‌‌گیرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۸:۵۹

خبر مبنی بر روزه دار بودن مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول در روز فینال لیگ قهرمانان تایید نشد.

یواخیم لو: مسی بهتر و کامل‌تر از رونالدو است

۱۳۹۷/۰۳/۰۴ ۱۷:۵۹

سرمربی تیم ملی آلمان می گوید مهاجم آرژانتینی بارسلونا را به همتای پرتغالی اش در رئال مادرید ترجیح می دهد.

میزبان فینال فصل ۲۰۲۰- ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان معرفی شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۲۱:۵۶

از میزبان فینال فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ لیگ قهرمانان اروپا رونمایی شد.

پوچتینو قراردادش را با تاتنهام ۵ سال تمدید کرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۲۰:۴۷

 

پوچتینو سرمربی آرژانتینی تاتنهام قراردادش را با این تیم ۵ سال دیگر تمدید کرد.

ژاوی: با اشتیاق همراه تیم السد فوتبالم را ادامه می‌دهم

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۵

کاپیتان اسپانیایی حریف قطری استقلال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پس از تمدید قراردادش گفت: خوشحالم که فوتبالم را در تیم السد ادامه می دهم.

اسامی بازیکنان صربستان برای جام جهانی اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۱۹:۴۴

اسامی تیم ملی فوتبال صربستان برای حضور در جام جهانی روسیه اعلام شد.

ژاوی رسما با رقیب استقلال تمدید کرد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۱۹:۲۵

کاپیتان سابق بارسلونا قراردادش را برای ۲ سال دیگربا السد قطر تمدید کرد.

لیست رئال مادرید برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد

۱۳۹۷/۰۳/۰۳ ۱۹:۱۹

باشگاه رئال مادرید لیست بازیکنان این تیم برای حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد.