چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

هوادار گزارش می دهد - بهترین بازیکن دیدار تیم‌های روسیه و عربستان گل دومش در این دیدار را حاصل تمرینات گذشته دانست.

چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

به گزارش هوادار، دنیس چریشف که پس از برتری ۵ بر صفر روسیه برابر عربستان در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین بازیکن زمین شد، در مورد این بازی اظهار داشت: من هرگز نمی توانستم رؤیایی مانند این داشته باشم. در حال حاضر خیلی خوشحالم که عضو تیم ملی هستم.

وی در ادامه افزود: گل دوم من، حاصل مدت زمانی بود که در جلسات تمرین پشت سر گذاشته بودیم. من سعی کردم با ژوبیا حرکت کنم، او ضربه سر زد و من چون زمانی برای فکر کردن نداشتم، تنها ضربه زدم.

افزودن نظر

علی (تایید نشده) | 25 خرداد, 1397 - 01:13

خوب بود

اخبار فوتبال جهان

فرانسه و پرو از دیدگاه آمار

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۲۱:۴۲

قهرمان سابق اروپا و جهان در حالی بر پرو غلبه کرد که برتری خاصی در آمار این بازی نداشت.

اعلام ترکیب ۱۱ نفره آرژانتین و کرواسی

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۲۱:۳۷

ترکیب اصلی آلبی سلسته و کرواسی برای تقابل با یکدیگر در مرحله گروهی جام بیست ویکم مشخص شد.

 امباپه بهترین بازیکن دیدار فرانسه - پرو شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۲۱:۳۲

مهاجم تیم ملی فوتبال فرانسه به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم برابر پرو انتخاب شد.

فرانسه به یک هشتم نهایی جام جهانی صعود کرد

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۲۱:۲۸

شاگردان دیدیه دشان با پیروزی مقابل پرو صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ قطعی شد.

امباپه جوان‌ترین گلزن فرانسوی در یک تورنمنت

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۲۱:۲۱

مهاجم تیم ملی فرانسه با گلزنی برابر پرو تبدیل به جوان ترین گلزن تیم ملی فرانسه در یک تورنمنت رسمی شد.

امره جان به یوونتوس پیوست

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۹:۵۷

باشگاه یوونتوس خبر امضای قرارداد با هافبک آلمانی لیورپول را اعلام کرد.

هاریده: استرالیا ما را به دردسر انداخت - تقابل با فرانسه بازی مهمی خواهد بود

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۹:۳۲

سرمربی نروژی تیم ملی فوتبال دانمارک می گوید که نماینده قاره آسیا آنها را در بازی امروز دو تیم اذیت کرده است.

فن‌مارویک: شایسته کسب نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل دانمارک بودیم

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۹:۰۶

سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا شاگردانش را شایسته کسب نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل دانمارک دانست.

دیدار دانمارک و استرالیا به روایت آمار

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۸:۵۸

آمار نشان می دهد دیدار تیم های دانمارک و استرالیا نزدیک و پایاپای بوده است.

ترکیب تیم‌های فرانسه و پرو مشخص شد

۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ۱۸:۵۴

سرمربیان فرانسه و پرو ترکیب اصلی تیم های خود را برای دیدار امروز مشخص کردند.