چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

هوادار گزارش می دهد - بهترین بازیکن دیدار تیم‌های روسیه و عربستان گل دومش در این دیدار را حاصل تمرینات گذشته دانست.

چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

به گزارش هوادار، دنیس چریشف که پس از برتری ۵ بر صفر روسیه برابر عربستان در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین بازیکن زمین شد، در مورد این بازی اظهار داشت: من هرگز نمی توانستم رؤیایی مانند این داشته باشم. در حال حاضر خیلی خوشحالم که عضو تیم ملی هستم.

وی در ادامه افزود: گل دوم من، حاصل مدت زمانی بود که در جلسات تمرین پشت سر گذاشته بودیم. من سعی کردم با ژوبیا حرکت کنم، او ضربه سر زد و من چون زمانی برای فکر کردن نداشتم، تنها ضربه زدم.

افزودن نظر

علی (تایید نشده) | 25 خرداد, 1397 - 01:13

خوب بود

اخبار فوتبال جهان

طارق همام مصدوم شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۲۰:۱۹

هافبک استقلالی تیم ملی فوتبال عراق به دلیل مصدومیت بالاجبار زمین را با چشمانی اشک بار ترک کرد.

لیورپول رکورددار کسب سود مالی در طول یک فصل شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۴

 قرمزپوشان مرسی ساید به لطف موفقیت های اخیرشان توانستند رکورد جهانی جدیدی برای کسب سود در طول یک فصل به ثبت برسانند.

صلاح در صدر برترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس (عکس)

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۷:۰۲

ستاره مصری لیورپول در صدر برترین مهاجمان لیگ برتر انگلیس قرار دارد.

نگاهی به آمارهای دیدار قطر و عراق

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۵۹

با اتمام دیدار تیم های ملی فوتبال عراق و قطر در یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا آمار مربوط به این دیدار را مرور می کنیم.

دیدار کره جنوبی و بحرین از دیدگاه آمار

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۵۶

آمار دیدار تیم های ملی فوتبال کره جنوبی و بحرین مشخص شد.

عنابی ها برنده جدال بزرگ با عراق - کره جنوبی حریف بعدی قطر

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۵۳

تیم های ملی فوتبال عراق و قطر از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا دیداری بسیار حساس را برگزار کردند.

بیانیه مشترک در پی سرقت حق پخش تلویزیونی از سوی یک شبکه عربستانی‌

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۵:۴۹

فیفا، یوفا، AFC، لیگ برتر انگلیس و لالیگا بیانیه ای مشترک در خصوص شبکه تلویزیونی «بی اَوت کیو» منتشر کردند.

چیزی که باعث شد رونالدو دیشب پنالتی خراب کند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۴:۵۳

 کریس رونالدو، ستاره یوونتوس، ۸ ماه بعد از ناکامی مقابل علیرضا بیرانوند در جام جهانی، در دیدار دیشب مقابل کیه وو نیز یک ضربه پنالتی را از دست داد.

درخواست ۲۹۰ هزار پوندی پل پوگبا

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۴:۴۹

 پل پوگبا به سران باشگاه منچستریونایتد پیشنهاد داده که قراردادش را تمدید کنند.

شوک به لیگ برتر انگلیس ؛ احتمال کشته شدن بازیکن کاردیف در سانحه هوایی (عکس)

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ۱۴:۴۲

گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه کاردیف سیتی ناپدید شد.