چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

هوادار گزارش می دهد - بهترین بازیکن دیدار تیم‌های روسیه و عربستان گل دومش در این دیدار را حاصل تمرینات گذشته دانست.

چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

به گزارش هوادار، دنیس چریشف که پس از برتری ۵ بر صفر روسیه برابر عربستان در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین بازیکن زمین شد، در مورد این بازی اظهار داشت: من هرگز نمی توانستم رؤیایی مانند این داشته باشم. در حال حاضر خیلی خوشحالم که عضو تیم ملی هستم.

وی در ادامه افزود: گل دوم من، حاصل مدت زمانی بود که در جلسات تمرین پشت سر گذاشته بودیم. من سعی کردم با ژوبیا حرکت کنم، او ضربه سر زد و من چون زمانی برای فکر کردن نداشتم، تنها ضربه زدم.

افزودن نظر

علی (تایید نشده) | 25 خرداد, 1397 - 01:13

خوب بود

اخبار فوتبال جهان

اتلتیکو مادرید باارزش تر از رئال شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۲۹

برای اولین بار در تاریخ، ارزش تیمی اتلتیکو مادرید بالاتر از رقیب همشهری بزرگترش یعنی رئال مادرید شده است.

رشد ۷ برابری فالوئرهای یوونتوس به لطف رونالدو

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۷:۲۶

کریستیانو رونالدو نه تنها از جنبه ورزشی که از حیث مارکتینگ نیز کمک شایانی به باشگاه یوونتوس کرده است.

قتل فوتبالیست مکزیکی در زمین فوتبال توسط یک گروه تبهکار (عکس)

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۶

یک فوتبالیست حرفه ای در جریان حمله مسلحانه در زمین فوتبال کشته شد.

پاری‌سن‌ژرمن دوباره برای خرید ساندرو دست به کار شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۱۲:۰۰

قهرمان فرانسه قصد دارد یک بار دیگر شانس خود را برای خرید دفاع چپ برزیلی بانوی پیر امتحان کند.

اتوئو پس از پیوستن به قطر اس‌سی: برای آمدن به قطر با ژاوی و اسنایدر صحبت کردم - احساس افتخار میکنم

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ ۰۹:۳۸

مهاجم ۳۷ ساله کامرونی به تیم قطر اس سی در لیگ ستارگان پیوست.

قرارداد اسپالتی تا ۲۰۲۱ تمدید شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۲۰:۱۱

مسئولان باشگاه اینتر قرارداد سرمربی این تیم را تا سال ۲۰۲۱ تمدید کردند.

خداحافظی مانژوکیچ از تیم ملی کرواسی

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۸:۴۲

مهاجم باسابقه کروات از بازی های ملی خداحافظی کرد. 

مودریچ تا پایان هفته اینتری می شود؟

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۸:۱۲

نراتزوری می خواهد تا آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی منتظر ورود هافبک کروات رئال مادرید بماند.

باکایوکو به میلان قرض داده شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۷:۳۳

هافبک فرانسوی آبی پوشان لندنی به طور قرضی به روسونری پیوست.

رونالدو از بیمارستان مرخص شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ ۱۷:۳۱

ستاره برزیلی سابق رئال مادرید از پزشکان مجوز بازگشت به خانه را گرفت.