چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

هوادار گزارش می دهد - بهترین بازیکن دیدار تیم‌های روسیه و عربستان گل دومش در این دیدار را حاصل تمرینات گذشته دانست.

چریشف: هرگز نمی‌توانستیم چنین رؤیایی داشته باشم - گل دوم من حاصل تمرینات گذشته بود

به گزارش هوادار، دنیس چریشف که پس از برتری ۵ بر صفر روسیه برابر عربستان در نخستین بازی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بهترین بازیکن زمین شد، در مورد این بازی اظهار داشت: من هرگز نمی توانستم رؤیایی مانند این داشته باشم. در حال حاضر خیلی خوشحالم که عضو تیم ملی هستم.

وی در ادامه افزود: گل دوم من، حاصل مدت زمانی بود که در جلسات تمرین پشت سر گذاشته بودیم. من سعی کردم با ژوبیا حرکت کنم، او ضربه سر زد و من چون زمانی برای فکر کردن نداشتم، تنها ضربه زدم.

افزودن نظر

علی (تایید نشده) | 25 خرداد, 1397 - 01:13

خوب بود

اخبار فوتبال جهان

تمدید لوک شاو با منچستریونایتد

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۱۹:۲۸

لوک شاو، مدافع تیم فوتبال منچستریونایتد قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد.

منشأ اختلافات ژوزه مورینیو و پل پوگبا به روایت هافبک منچستریونایتد

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۱۸:۲۰

یکی از بازیکنان تیم فوتبال منچستریونایتد دلیل اوج گرفتن اختلافات هم تیمی و سرمربی اش را فاش کرد.

محرومیت تیم آزمون از رقابت های اروپایی

۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ۱۸:۰۹

باشگاه روبین کازان به علت رعایت نکردن فیرپلی مالی با محرومیت سنگینی توسط یوفا رو به رو شد.

بارسلونا عجله ای برای تمدید قرارداد مسی ندارد!

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۴۱

یک اظهار نظر از سوی مقام بلند پایه باشگاه بارسلونا باعث شد تا دوباره شایعات جدایی لیونل مسی بر سر زبان ها بیفتد.

ستاره یوونتوس مصدوم شد

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۸

پائولو دیبالا ستاره یوونتوس مصدوم شد.

بحران در میلان - مالک چینی فراری می شود؟

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۳

باشگاه میلان امیدوار بود با مالکان جدید جان تازه ای در فوتبال ایتالیا بگیرد اما فعلا همه چیز در حاشیه خلاصه می شود. 

ادامه جشن ملی در ماداگاسکار

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۲۰

 تیم ملی فوتبال ماداگاسکار برای نخستین بار به جام ملت های آفریقا راه یافته است.

احتمال بازگشت نیمار به بارسلونا؟! (عکس)

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۱۸

روزنامه هوادار بارسلونا خبر بسیار مهمی را درباره نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به تیتر اصلی خود تبدیل کرده است.

وقتی رونالدو بی خیال می شود (عکس)

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۱۴

کریستیانو رونالدو به ظاهر آرام به نظر می رسد اما کیست که نداند او به شدت تحت فشار است.

جایزه ای که سسک فابرگاس که برای رکورد ویژه دریافت کرد (عکس)

۱۳۹۷/۰۷/۲۵ ۱۵:۰۹

سسک فابرگاس هافبک تیم آرسنال برای یک رکورد خیره کننده ثبت کرده است.