ژاوی:شناختم از السد به پیاده کردن تفکراتم کمک می‌کند/چالش بزرگی در آسیا داریم

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سرشناس السد قطر عنوان کرد: السد بهترین تیم قطر است و من تلاش می کنم تا افتخاراتش را بیشتر کنم.

ژاوی:شناختم از السد به پیاده کردن تفکراتم کمک می‌کند/چالش بزرگی در آسیا داریم

به گزارش فارس، ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و سرمربی جدید السد در مصاحبه با سایت باشگاه قطری درباره مربیگری در این تیم گفت: از مسئولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تقدیر و تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و این فرصت را به من دادند. درست است که این اولین تجربه مربیگری ام است اما احساس خوبی دارم من تمام بازیکنان را خیلی خوب می شناسم و کادر فنی من نیز متشکل از مربیان توانمندی است که تجربه زیادی دارند.

وی افزود: شناختم از بازیکنان می تواند امتیاز خوبی برایم باشد تا تفکراتم را پیدا کند. السد بهترین تیم قطر است و من تلاش می کنم تا افتخاراتش را بیشتر کنم. ما در لیگ قهرمانان آسیا چالش بزرگی را مقابل الدحیل داریم.

ژاوی بعد از بارسلونا به السد قطر آمد و بعد از ۳ سال بازی برای این تیم قطری در نهایت جانشین اسوالدو فریرا، پرتغالی شد و زمام هدایت السد را برعهده گرفت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

گزینه مربیگری در پرسپولیس سرمربی آ.اک یونان شد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۶:۰۶

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق اسپارتاک مسکو زمام هدایت تیم آ.اک یونان را به دست گرفت.

معرفی ماسکرانو در باشگاه استودیانتس آرژانتین

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۵:۱۱

هوادار گزارش می دهد، مدافع سابق بارسلونا امروز رسما قراردادش را با باشگاه استودیانتس آرژانتین امضا کرد.

والورده: گل سوارز غافلگیرم کرد/نمایش خوبی مقابل مایورکا داشتیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۳۵

هوادار گزارش می دهد، سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی مقابل مایورکا گفت: در محوطه جریمه رقیب خوب عمل کردیم.

پارک جی سونگ جایزه بهترین لژیونر سال آسیا را به سون اهدا کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۷ ۱۰:۲۶

هوادار گزارش می دهد، هافبک کره ای تاتنهام جایزه بهترین لژیونر سال ۲۰۱۹ آسیا را دریافت کرد.

کوالیارلا تا ۲۰۲۱ با سمپدوریا تمدید کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۵:۴۳

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا با سمپدوریا برای ۲ سال دیگر تمدید کرد.

۵ مهاجم برتر تمام ادوار فوتبال جهان از دید سوارز

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۴:۳۱

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال بارسلونا ۵ فوروارد تمام ادوار جهان را انتخاب کرد.

رونالدینیو: گواردیولا می‌تواند با سیتی قهرمان اروپا شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۲:۱۶

هوادار گزارش می دهد، اسطوره تیم ملی برزیل معتقد است که سرمربی سیتی می‌تواند این تیم را قهرمان اروپا کند.

فلیکس: از تساوی مقابل ویارئال ناراحتیم/باید برنده می‌شدیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۵

هوادار گزارش می دهد، مهاجم پرتغالی روخی بلانکو بعد از تساوی مقابل ویارئال گفت: ناراحت هستیم چون نتوانستیم در این بازی ۳ امتیاز را کسب کنیم.

بدترین خریدهای بایرن مونیخ در یک دهه اخیر را بشناسید

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۲:۰۴

هوادار گزارش می دهد، ۲ بازیکن آلمانی، ۲ برزیلی و یک پرتغالی، خریدهای بد بایرن مونیخ در یک دهه اخیر محسوب می‌شوند.

سیمئونه: در شرایط پیچیده‌ای قرار داریم/نیاز به صبر و آرامش داریم

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ ۱۰:۱۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اتلتیکو بعد از تساوی مقابل ویارئال، گفت: این طبیعی است که وقتی شما فرصت‌های زیادی را برای گلزنی خلق می‌کنید اما هیچکدام به ثمر نمی شیند، نگران شوید.