ژاوی:شناختم از السد به پیاده کردن تفکراتم کمک می‌کند/چالش بزرگی در آسیا داریم

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سرشناس السد قطر عنوان کرد: السد بهترین تیم قطر است و من تلاش می کنم تا افتخاراتش را بیشتر کنم.

ژاوی:شناختم از السد به پیاده کردن تفکراتم کمک می‌کند/چالش بزرگی در آسیا داریم

به گزارش فارس، ژاوی هرناندز، کاپیتان سابق بارسلونا و سرمربی جدید السد در مصاحبه با سایت باشگاه قطری درباره مربیگری در این تیم گفت: از مسئولان باشگاه، کادرفنی و بازیکنان تقدیر و تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و این فرصت را به من دادند. درست است که این اولین تجربه مربیگری ام است اما احساس خوبی دارم من تمام بازیکنان را خیلی خوب می شناسم و کادر فنی من نیز متشکل از مربیان توانمندی است که تجربه زیادی دارند.

وی افزود: شناختم از بازیکنان می تواند امتیاز خوبی برایم باشد تا تفکراتم را پیدا کند. السد بهترین تیم قطر است و من تلاش می کنم تا افتخاراتش را بیشتر کنم. ما در لیگ قهرمانان آسیا چالش بزرگی را مقابل الدحیل داریم.

ژاوی بعد از بارسلونا به السد قطر آمد و بعد از ۳ سال بازی برای این تیم قطری در نهایت جانشین اسوالدو فریرا، پرتغالی شد و زمام هدایت السد را برعهده گرفت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

واکنش مدیر الاهلی به مشکل ایجاد شده میان برانکو و السومه

۱۳۹۸/۰۵/۲۷ ۱۲:۳۴

هوادار گزارش می دهد، یکی از مدیران باشگاه الاهلی عربستان توضیحاتی درباره مشکل پیش‌آمده میان سرمربی کروات و مهاجم سوریه‌ای داد.

ترکیب احتمالی منچستر و تاتنهام در دوئل بزرگ امشب

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۰۸

هوادار گزارش می دهد، ترکیب احتمالی منچسترسیتی و تاتنهام در دوئل بزرگ امشب اعلام شد.

زمان دوری سوارز از میادین مشخص شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۴:۰۷

هوادار گزارش می دهد، مهاجم اروگوئه ای بارسلونا حداقل ۳ هفته از میادین دور خواهد بود.

کواچ: از تیمم ایراد نمی‌گیرم/به هرتابرلین تبریک می‌گویم!

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۵۹

هوادار گزارش می دهد، سرمربی کروات تیم فوتبال بایرن مونیخ به برلینی‌ها بابت تساوی بازی افتتاحیه تبریک گفت.

بازیکن مغضوب برانکو جانشین طارمی در الغرافه می‌شود

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۳۹

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سوری الاهلی عربستان در راه انتقال به الغرافه قطر است.

شکایت شفر از عملکرد پاتوسی و خط میانی‌اش در بنی یاس

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۳۷

هوادار گزارش می دهد، سرمربی سابق استقلال از عملکرد بازیکنانش در بنی یاس امارات انتقاد کرد.

سرمربی بیلبائو: ایمان داشتیم که شکست بارسلونا محال نیست

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۱۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی اتلتیک بیلبائو بعد از پیروزی ارزشمند مقابل بارسلونا گفت: همه تیم تلاش کردند و ایمان داشتند که پیروزی امری محال نیست.

گریزمان:مصدومیت سوارس جریان بازی را تغییر داد/ می‌توانیم بهتر شویم

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۱۰

هوادار گزارش می دهد، ستاره فرانسوی بارسلونا بعد از باخت در اولین دیدارشان در لالیگا گفت: ما پیش روی خود زمان داریم تا عملکرد خود را بهتر کنیم.

والورده: از بازیکنانم انتظار بیشتری دارم/ما به بازی کردن با مسی عادت کرده‌ایم

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ ۱۰:۰۸

هوادار گزارش می دهد، سرمربی بارسلونا بعد از باخت در اولین دیدارش در فصل جدید لالیگا مقابل بیلبائو گفت: ما از بازیکنان خود در بازی های آینده انتظار بیشتری داریم.

لیورپول با غلبه بر چلسی قهرمان شد؛ تکرار خاطره خوش برای قرمزها در استانبول

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ ۱۰:۵۷

هوادار گزارش می دهد، تیم‌های چلسی و لیورپول در سوپرکاپ اروپا به میدان رفتند و شاگردان کلوپ موفق شدند در ضربات پنالتی به پیروزی برسند و عنوان قهرمانی را بدست آورند.