ژاوی: هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ ؟! چرا نه با کمال میل

کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که هدایت تیم ملی قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ به دست بگیرد.

ژاوی: هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ ؟! چرا نه با کمال میل

به گزارش هوادار، ژاوی هرناندز، کاپیتان کنونی السد قطر  شب گذشته در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیسی ها بود و بازی را با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ژاوی در مصاحبه با دیلی میل انگلیس درباره اینکه احتمال دارد در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت عنابی ها را برعهده بگیرد، گفت:در شرایط کنونی خیلی دوست دارم به نسل جوان قطر کمک کنم و به همین خاطر در کنار سانچس، سرمربی تیم ملی قطر کار می کنم و  تمام بازیکنان لیگ قطر را زیرنظر دارم چون آنها توانایی این را دارند تا در جام جهانی ۲۰۲۲ خودشان را نشان دهند.

وی افزود: درباره هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ باید بگویم که من باید ابتدا مدارک مربیگری لازم را بگیریم ولی چرا نه آرزو دارم که هدایت تیم ملی قطر در این تورنمنت جهانی را به دست بگیرم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

نخستین تمرین سرخپوشان در سال ۹۸ با کاورهای آبی

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۹:۰۷

تیم فوتبال پرسپولیس نخستین تمرین سال ۹۸ را زیر نظر «زلاتکو ایوانکوویچ» برگزار کرد.

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۵:۵۷

وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان در آستانه بازی با ذوب آهن رو به بهبود است.

وحید نامداری: منتظر حضور هواداران بیشترى در دیدار با یمن هستیم/ برنامه‌های کادرفنی را مقابل ترکمنستان اجرا کردیم

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۵:۵۴

هافبک تیم ملى فوتبال امید با قدردانى از حمایت هواداران این تیم در بازى مقابل ترکمنستان گفت:امیدواریم در بازى با یمن باز هم شاهد حضور هواداران بیشترى باشیم.

گزارش تمرین استقلال / صیادمنش و غفوری آماده دربی شدند

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۳:۴۷

اولین تمرین تیم استقلال در سال جدید زیر نظر کادر فنی این تیم برگزار شد.

نعمتی‌نژاد سرمربی استقلال خوزستان شد

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۱۳:۴۱

سرمربی جدید آبی پوشان خوزستانی انتخاب و معرفی شد.

آشتیانی: به فوتبال در سال ۹۷ نمره قبولی نمی‌دهم/ مجمع فدراسیون به مردم بدهکار است

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۰۹:۳۱

قائم مقام سابق سازمان تربیت بدنی گفت: به فوتبال ایران در سال گذشته نمره قبولی نمی دهم.

استارت دوباره تمرینات پرسپولیس از امروز

۱۳۹۸/۰۱/۰۳ ۰۸:۵۵

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از امروز (شنبه) برای حضور در دربی شهر تهران پیگیری خواهد شد.

زلاتکو کرانچار: مانند تیم ملی بزرگسالان فرصت ۴۰ روزه برای آماده‌سازی نداریم/ سزاوارانه مقابل ترکمنستان به برتری رسیدیم

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۲۱:۲۴

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران مدعی شد تیمش در دیدار مقابل ترکمنستان سزاوارانه به برتری رسیده است.

صیادمنش: این دربی جنگ اول و دومی است

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۲۱:۰۹

مهاجم تیم فوتبال امید استقلال گفت: دربی پایتخت این بار جنگ اول و دومی است.

دوردیف: نیمه اول ایران بهتر از ما بود/اشتباهات گلر ما فاحش بود

۱۳۹۸/۰۱/۰۲ ۲۱:۰۶

سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان گفت: : نیمه اول ایران بهتر از ما بود.