ژاوی: هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ ؟! چرا نه با کمال میل

کاپیتان سابق بارسلونا ابراز امیدواری کرد که هدایت تیم ملی قطر را در جام جهانی ۲۰۲۲ به دست بگیرد.

ژاوی: هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ ؟! چرا نه با کمال میل

به گزارش هوادار، ژاوی هرناندز، کاپیتان کنونی السد قطر  شب گذشته در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیسی ها بود و بازی را با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

ژاوی در مصاحبه با دیلی میل انگلیس درباره اینکه احتمال دارد در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هدایت عنابی ها را برعهده بگیرد، گفت:در شرایط کنونی خیلی دوست دارم به نسل جوان قطر کمک کنم و به همین خاطر در کنار سانچس، سرمربی تیم ملی قطر کار می کنم و  تمام بازیکنان لیگ قطر را زیرنظر دارم چون آنها توانایی این را دارند تا در جام جهانی ۲۰۲۲ خودشان را نشان دهند.

وی افزود: درباره هدایت تیم ملی قطر در جام جهام جهانی ۲۰۲۲ باید بگویم که من باید ابتدا مدارک مربیگری لازم را بگیریم ولی چرا نه آرزو دارم که هدایت تیم ملی قطر در این تورنمنت جهانی را به دست بگیرم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

واکنش باشگاه سپیدرود رشت به اظهارات علی کریمی

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۱:۵۲

باشگاه سپیدرود رشت به اظهارات علی کریمی درباره این باشگاه واکنش نشان داد.

درگیری و جنجال در تمرینات امروز سپاهان

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۱:۲۷

 در تمرین امروز سپاهان برخی از هواداران اعتراض شدیدی نسبت به عملکرد بعضی از بازیکنان داشتند.

نکونام به دلیل نامساعد بودن حالش به نشست خبری نیامد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۱:۰۱

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران به دلیل نامساعد بودن حالش در نشست خبری بعد از بازی با فجرسپاسی شرکت نکرد.

ناظم‌الشریعه: قصد داریم در تیم ملی «ب» پشتوانه‌سازی کنیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۰:۳۲

سرمربی تیم فوتسال هدف تشکیل تیم ملی فوتسال «ب» را پشتوانه سازی برای تیم ملی عنوان کرد.

فکری:‌خیلی‌ها دارند می‌میرند که ما می‌خواهیم قهرمان شویم!

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۰:۲۸

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: شاید تقدیر بود که ما در هفته پایانی و در زمین خودمان جشن صعود به لیگ برتر را بر پا کنیم.

آغاز مرحله جدید اردوهای تیم ملی فوتسال

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۰:۱۲

مرحله نخست اردوی تیم ملی فوتسال در سال جدید از امروز (دوشنبه) آغاز شد.

حضور تیم داوری ایران در آخرین کلاس هماهنگی داوران پیش از جام جهانی روسیه

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۰:۰۸

تیم داوری فوتبال کشورمان به منظور حضور در آخرین کلاس های هماهنگی داوران پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ – روسیه به فلورانس ایتالیا رفت.

اسکوچیچ:‌ انتظار دارم همه صادق باشند- اگر نساجی فکرمی‌کند ۷ گل می‌زند، ما ۱۵ گل می‌زنیم

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۲۰:۰۵

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه گفت: انتظار دارم در هفته پایانی لیگ دسته اول همه با صداقت کار کنند.

استقلالی‌ها پولدار شدند!

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۹:۴۲

بخشی از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد.

نتایج کامل هفته سی‌و‌سوم لیگ دسته اول فوتبال

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ ۱۹:۲۴

هفته سی و سوم لیگ دسته اول در حالی برگزار شد که تیم بادران با پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان مانع صعود زودهنگام این تیم به لیگ برتر شد.