کاتانچ: به نتیجه بازی ایران-کامبوج فکر نمی‌کنم/تمام تمرکز روی بازی است

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ملی عراق پیش از دیدار با کامبوج گفت: من به نتیجه بازی ایران با کامبوج اصلا فکر نمی کنم.

کاتانچ: به نتیجه بازی ایران-کامبوج فکر نمی‌کنم/تمام تمرکز روی بازی است

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال عراق رقیب اصلی ایران در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا (سه شنبه) میهمان کامبوج است.

کاتانچ، سرمربی تیم ملی عراق در نشست خبری این دیدار گفت: من به نتیجه بازی ایران با کامبوج اصلا فکر نمی کنم. فردا بازی جدیدی پیش رو داریم. مهمترین نکته این است که ما فقط باید روی بازی تمرکز کنیم و با موفقیت این بازی را پشت سر بگذاریم.

شاگردان ویلموتس نیز در این گروه فردا(سه شنبه) در منامه میهمان بحرین است.

افزودن نظر

اخبار فوتبال جهان

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲|توقف بحرین مقابل هنگ کنگ/فرصت طلایی برای صعود ایران به صدر جدول

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۸:۰۰

هوادار گزارش می دهد، تیم ملی فوتبال بحرین در دیدار با هنگ کنگ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ به نتیجه تساوی رضایت داد.

تیری آنری به عنوان مربی جدید تیم کانادایی انتخاب شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۷:۴۸

هوادار گزارش می دهد، مربی سابق موناکو هدایت باشگاه مونترال ایمپکت را برعهده گرفت.

انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ | چهارمین برد سامورایی‌ها ؛ ژاپن قرقیزستان را شکست داد

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۷:۴۵

هوادار گزارش می دهد، ژاپن موفق شد در چهارمین بازی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل قرقیزستان به برتری دست یابد.

رونالدو در راه بازگشت به رئال

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۲:۰۳

هوادار گزارش می دهد، یک رسانه ایتالیایی مدعی شد فوق ستاره پرتغالی یوونتوس به خاطر مشکلش با سرمربی تیم در اندیشه بازگشت به رئال است.

تاثیر جدایی رونالدو و مسی در فروش حق پخش لالیگا

۱۳۹۸/۰۸/۲۳ ۱۱:۳۰

هوادار گزارش می دهد، رئیس برگزاری مسابقات لالیگا گفت: با جدایی رونالدو در بحث فروش حق پخش شاهد افت محسوس چندانی نبودیم اما رفتن مسی می‌تواند تاثیرگذار باشد.

راکیتیچ: ۳۸ سال نه، با ۳۱ سال در بهترین شرایط آمادگی هستم!

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۴:۲۱

هوادار گزارش می دهد، هافبک ملی‌پوش و کروات بارسلونا از دست کاتالان‌ها ابراز ناراحتی کرد

زمان خداحافظی داوید ویا از فوتبال مشخص شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۱:۳۷

هوادار گزارش می دهد، مهاجم سابق تیم ملی اسپانیا و بارسلونا در پایان فصل از دنیای فوتبال خداحافظی می کند.

مشکل مالی تیم ملی عراق برای دیدار با ایران حل شد

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۱:۱۹

هوادار گزارش می دهد، وزارت ورزش و جوانان عراق مشکل مالی تیم ملی فوتبال عراق پیش از دیدار با ایران را حل کرد.

دشان بازیکن سفارشی به تیم فرانسه دعوت نمی‌کند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۱:۱۳

هوادار گزارش می دهد، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه می‌گوید بازیکن سفارشی به جمع شاگردانش دعوت نمی‌کند.

کلوپ: VAR می‌تواند در فوتبال بهتر عمل کند

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ ۱۰:۵۲

هوادار گزارش می دهد، سرمربی لیورپول استفاده بهتر از ویدیوچک را به سود فوتبال می‌داند.