کرملاچعب: هیچکدام از گل‌هایم به درد تیمم نخورده است!

هوادار گزارش می دهد - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه دو گلی که در این فصل زده‌ام مانع شکست تیمم نشده است.

کرملاچعب: هیچکدام از گل‌هایم به درد تیمم نخورده است!

به گزارش هوادار، رضا کرملاچعب پس از شکست ۳ بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه این فصل دو گل زده ام اما هیچکدام از آنها به درد تیمم نخورده است. از اینکه نتوانستم به تیمم کمک کنم ناراحتم.

وی درباره تماشاگری که با پیراهن او وارد زمین شد (جیمی جامپ)، گفت: او آشنای من بود و پیراهن را هم خودم به او داده بودم.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا ورود او به زمین هماهنگ شده بوده یا خیر خاطرنشان کرد: خیر، هماهنگ شده نبود خود من هم تعجب کردم اما نمی توانم کاری کنم.

کرملا چعب درباره اینکه چرا پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی نکرد، گفت: تیم ما ۳ بر صفر عقب بود و جای خوشحالی نداشت. تمام تلاشمان را می کنیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و مردم اهواز را خوشحال کنیم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

بازگشت دروازه بان جنجالی به ایران - سوشا مکانی به صنعت نفت آبادان پیوست

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۲۰:۲۵

گلر سابق تیم فوتبال پرسپولیس با عقد قراردادی به صنعت نفت آبادان پیوست.

روز کم فروغ خارجی های نفت در آزادی-خبری از برزیلی ها نبود(عکس)

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۹:۲۰

بازیکنان خارجی نفت که در این فصل تاثیرگذاری بالایی در ترکیب تیمشان داشتند، مقابل پرسپولیس کم فروغ بودند.

گزارش تصویری روز- دیدار پرسپولیس و صنعت نفت

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۹:۱۱

هوادار گزارش می دهد- دیدار معوقه دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان از هفته هشتم لیگ برتر امروز ساعت ۱۶:۱۵ برگزار شد.

خلیل زاده: مهم قهرمانی پایان فصل است

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۶

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد.

امیری: بعد از جام جهانی می روم - خون به مغزم نرسید

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۳

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می گوید تنها در صورتی که پیشنهاد خوب اروپایی داشته باشد، از پرسپولیس جدا خواهد شد.

مرتضی اسدی: نیمه نخست پرسپولیس را کنترل کردیم

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۹:۰۰

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس صدرنشین لیگ است و امروز خیلی خوب بازی کرد.

ماهینی: از سال گذشته طلب داریم- فقط برای شادی هواداران به میدان می رویم

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۸:۵۶

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس از پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان این تیم گلایه کرد.

برانکو پنجشنبه از ابوظبی برمی گردد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۸:۵۲

هوادار گزارش می دهد- همانطور که در اخبار داشتیم برانکو فردا عازم ابوظبی خواهد شد و پنجشنبه برای پیگیری تمرینات تیمش به تهران برمی گردد. 

خوردبین: برانکو می‌ماند، خیال همه راحت باشد

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۸:۵۱

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: قهرمان نیم فصل شدیم و برانکو می ماند خیال همه راحت باشد.

برای جلوگیری از ایجاد تنش؛ هواداران صنعت نفت در ورزشگاه ماندند

۱۳۹۶/۰۹/۲۰ ۱۸:۴۷

هوادار گزارش می دهد- باوجود گذشت بیش از ۳۰ دقیقه از پایان بازی هواداران صنعت نفت همچنان در ورزشگاه حضور دارند.