کرملاچعب: هیچکدام از گل‌هایم به درد تیمم نخورده است!

هوادار گزارش می دهد - مهاجم تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: متأسفانه دو گلی که در این فصل زده‌ام مانع شکست تیمم نشده است.

کرملاچعب: هیچکدام از گل‌هایم به درد تیمم نخورده است!

به گزارش هوادار، رضا کرملاچعب پس از شکست ۳ بر یک استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متأسفانه این فصل دو گل زده ام اما هیچکدام از آنها به درد تیمم نخورده است. از اینکه نتوانستم به تیمم کمک کنم ناراحتم.

وی درباره تماشاگری که با پیراهن او وارد زمین شد (جیمی جامپ)، گفت: او آشنای من بود و پیراهن را هم خودم به او داده بودم.

مهاجم استقلال خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا ورود او به زمین هماهنگ شده بوده یا خیر خاطرنشان کرد: خیر، هماهنگ شده نبود خود من هم تعجب کردم اما نمی توانم کاری کنم.

کرملا چعب درباره اینکه چرا پس از به ثمر رساندن گل خوشحالی نکرد، گفت: تیم ما ۳ بر صفر عقب بود و جای خوشحالی نداشت. تمام تلاشمان را می کنیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم و مردم اهواز را خوشحال کنیم.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تورنمنت چهارجانبه فوتسال تبریز - تساوی شاگردان ناظم‌الشریعه مقابل ژاپن

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۲۰:۰۲

تیم ملی فوتسال کشورمان در تورنمنت چهارجانبه تبریز مقابل ژاپن به تساوی رسید.

گزارش تمرین استقلال - حضور بازیکنان در جلسه فنی و غیبت نیومایر

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۹:۴۲

تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال استقلال در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد.

فوتبال زیر ۱۶ سال قهرمانی آسیا - تساوی اندونزی و ویتنام با تداوم قعرنشینی ایران

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۹:۰۷

تیم های هم گروه ایران در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا به نتیجه مساوی رسیدند.

برانکو ایوانکوویچ: هر بازیکنی به راحتی نمی‌تواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند - اولویت ما دربی است

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۸:۴۵

برانکو ایوانکوویچ، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد، هر بازیکنی نمی تواند به راحتی به ترکیب اصلی این تیم راه یابد.

گزارش تمرین پرسپولیس - از تولد بازی تا تمرینات بازیکنان اصلی (تصاویر)

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۸:۲۵

تمرینات پرسپولیس از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه آغاز شد.

آمادگی آکروبات کارهای پرسپولیس در آستانه دربی(عکس)

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۸:۲۵

بازیکنان پرسپولیس در تمرین امروز آمادگی بدنی خود را به رخ کشیدند.

فتاحی: به فتحی گفتم بعد از جلسه شورای تأمین می‌گویم شما خواستید حضور تماشاگران در دربی ۵۰ - ۵۰ باشد

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۸:۰۵

سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: در جلسه شورای تأمین نماینده باشگاه استقلال اعلام کرد که می خواهند قانون ۵۰ - ۵۰ در دربی اجرا شود.

قرعه کشی یک هشتم نهایی جام حذفی-سایپا و سپیدرود حریفان احتمالی سرخابی ها شدند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۷:۰۹

قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار شد.

استقلال در ۴ روز دوبار با نفت مسجدسلیمان بازی می کند

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۷:۰۹

هوادار گزارش می دهد- با اعلام سازمان لیگ استقلال باید در ۴ روز دو بار با نفت مسجد سلیمان بازی کند.

تفاوت شادی گل آدام همتی و دیبالا(عکس)

۱۳۹۷/۰۷/۰۲ ۱۷:۰۳

گلزن پرسپولیس در بازی با سپیدرود رشت در تمرین امروز آموزش شادی گل می داد!