کریمی سرمربی مسجد سلیمان شد

هوادار گزارش می دهد- سرمربی جدید تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان معرفی شد.

کریمی سرمربی مسجد سلیمان شد

به گزارش هوادار، روز گذشته علیرضا مرزبان از هدایت نفت مسجد سلیمان برکنار شد و مسئولان این باشگاه نیز با فیروز کریمی مذاکرات خود را آغاز کردند.

با نهایی شدن این مذاکرات قرارداد فیروز کریمی با نفتی ها به زودی منعقد می شود و او رسما هدایت نفت مسجد سلیمان را در بازی های باقی مانده به عهوه خواهد گرفت.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

تارتار: برخی مسئولان باید از هواداران عذرخواهی کنند/نظری در مورد فروزان ندارم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۵

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت:خاطر این نتیجه باید از هواداران عذرخواهی کنم اما یک سری مسئولان باید از هواداران بخاطر مشکلات عذرخواهی کنند.

دست نشان: امروز تراکتورسازی باخت مگر فروزان داشت؟!/شعار هواداران پارس زشت نبود؟!

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۴۱

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت:هافبک های ما با ارسال توپ های بلند از بازی خارج شدند و ارسال بلند حریف من را متعجب کرد.

پرسپولیسی‌ها به دبی رسیدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۳۵

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس وارد دبی شد.

مسافران استقلال برای سفر به دبی مشخص شدند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۲۸

کادرفنی تیم فوتبال استقلال اسامی بازیکنان اعزامی به دبی برای رویارویی با الهلال را مشخص کرد.

تمرین فردای استقلال با حضور رسانه‌ها برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۷

تمرین تیم فوتبال استقلال فردا با حضور اصحاب رسانه برگزار می شود.

مصدومیت بیش از ۵۰ نفر؛‌ تلفات شکست تراکتورسازی مقابل پیکان

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۱:۰۵

پس از شکست تراکتورسازی تبریز مقابل پیکان، ۵۰ هوادار تبریزی دچار مصدومیت شدند.

تساوی لحظه آخری سپیدرود مقابل پارس جنوبی جم

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۵۲

سپیدرود توانست میزبان بوشهری خود را با نتیجه دو بر دو متوقف کند.

لیکنز در نشست خبری شرکت نکرد

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۲۰

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نشست خبری شرکت نکرد.

فرکی:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم / بازیکنان پیکان با غیرت تر بازی کردند

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۲۰:۰۳

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت:از گرفتن این سه امتیاز خوشحال هستیم.

قطبی:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم / مسئولیت این باخت به عهده من است

۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ۱۹:۵۶

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:از همه هواداران فولاد عذرخواهی می کنم که تیم را تا آخر بازی تشویق کردند.