گزارش تصویری - تمرینات تیم ملی فوتبال ایران

هوادار گزارش می دهد - تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان در مجموعه پک تیم ملی برگزار شد.

گزارش تصویری - تمرینات تیم ملی فوتبال ایران

به گزارش هوادار، تمرین ریکاوری تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۶:۴۵۵ امروز (پنجشنبه) در مجموعه پک تیم ملی آغاز شد. تصاویری از این دیدار را اینجا ببینید:

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

سلطانی‌فر:ایران و بلغارستان در سال ۲۰۱۹ بازی تدارکاتی فوتبال و والیبال انجام می دهند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۵۶

وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد دادیم در سال ۲۰۱۹ در یکی از فیفا دی ها بتوانیم بازی دوستانه ایران و بلغارستان را داشته باشیم.

رادوشوویچ: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۴۰

رادوشوویچ، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار مقابل پیکان بازی مهمی برای ما بود و ما با وجود کمبود بازیکن توانستیم ۳ امتیاز این مسابقه را کسب کنیم.

قاضی: شکایتم از پرسپولیس را پیگیری می‌کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۷

بازیکن تیم پیکان گفت: متأسفانه جوی را به راه انداختند که من پولم را از پرسپولیس گرفته ام. این موضوع به من بر خورده است و مطالباتم را پیگیری خواهم کرد.

ثاقبی: قاضی می‌گفت شوتش وارد دروازه شده است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۳۴

هافبک تیم فوتبال پیکان گفت: محمد قاضی می گفت شوتش وارد دروازه پرسپولیس شده اما من صحنه را ندیدم.

علیپور: نمی‌دانم چرا داوران «بدن گذاشتن» را خطا می‌گیرند

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۹

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: انصافاً برای این برنامه ریزی باید تأسف خورد چون با پایان نیمه اول نایی برای بازگشت به زمین نداشتیم.

خلیل‌زاده: بازی با پیکان اصلاً نباید برگزار می‌شد

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۶

مدافع تیم پرسپولیس، گفت: انتظار نداشتیم بازی را در عرض چند دقیقه برگردانیم ولی خدا را شکر که به سه امتیاز رسیدیم.

انصاری: مهم کسب ۳ امتیاز بود - سه هفته دیگر جراحی می کنم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۳

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایط سختی بازی کردم و مهم کسب ۳ امتیاز بود که توانستیم آن را به دست بیاوریم.

کامیابی‌نیا: در تعطیلات به من زنگ زدند که بازی داریم - نمی‌دانم در مورد تیم ملی چه بگویم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۲۰

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای تعطیلات به کیش رفته بود که با من تماس گرفتند و گفتند برای تیم بازی گذاشتند.

عالیشاه: برانکو گله‌مند بود - در این شرایط بازی با تیم دسته سومی هم مشکل‌ساز است

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۷

هافبک تیم پرسپولیس گفت: برانکو از این برنامه گله مند بود. او به عنوان یک خارجی خیلی صبور است.

مصلح: با کمبود بازیکن نتیجه بازی را تغییر دادیم

۱۳۹۷/۰۸/۲۸ ۱۹:۱۳

بازیکن تیم پرسپولیس گفت: با اینکه با کمبود بازیکن روبه رو بودیم موفق شدیم نیمه دوم نتیجه بازی را به سود پرسپولیس تغییر دهیم.