4 بازیکن غایب بازی با استقلال خوزستان- مصدومان تراکتورسازی آماده نشدند

هوادار گزارش می دهد- 4 بازیکن تراکتورسازی همراه این تیم به اهواز نرفتند.

4 بازیکن غایب بازی با استقلال خوزستان- مصدومان تراکتورسازی آماده نشدند

به گزارش هوادار، روز گذشته شاگردان امیر قلعه نویی که باید فردا ساعت 15:30 در اهواز به مصاف استقلال خوزستان بروند به این شهر سفر کرده اند. تراکتورسازی در این بازی چند بازیگن خود را در اختیار ندارد و آنها همراه تراکتورسازی به اهواز نرفته اند.

لوسیانو ادینیو، سعید آقایی و شهرام گودرزی مصدومان سرخپوشان هستند که تیم را برای صفر به اهواز همراهی نکردند از سوی دیگر علیرضا رمضانی نیز با آنها همراه نشده است. علیرضا رمضانی که نیم فصل اول را در تراکتورسازی مصدوم یا نیمکت نشین بود با کسب اجازه از امیر قلعه نویی قرار است از جمع تراکتورسازی جدا شود.

از سوی دیگر سعید آقایی مصدومیتش برطرف شده اما کادر فنی ترجیح می دهد درباره او ریسک نکند درباره گودرزی و ادینیو نیز همین مهم صدق می کند. مصدومان تراکتورسازی بهبود پیدا کرده اند اما از نظر بدنی شرایط بازی را ندارند.

افزودن نظر

اخبار فوتبال ایران

استقلال پُرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس در رده سوم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۵۰

باشگاه استقلال با وجود اینکه نسبت به حریفان آسیایی اش یک بازی خانگی کمتر داشته اما پرتماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا شده است.

سینگ: چند تیم مرا می‌خواهند اما دوست دارم در پارس جنوبی بمانم

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۲۱

هافبک - مهاجم تیم فوتبال پارس تمایل دارد، همچنان به حضور در این تیم لیگ برتری ادامه دهد.

شهریاری: مشکل تراکتورسازی تغییر نفرات نیست

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۸:۱۷

قائم مقام باشگاه تراکتورسازی، گفت: از محمدرضا زنوزی خواهش می کنم برای حل مشکلات تراکتورسازی پا پیش بگذارد.

برانکو ۲۰ بازیکن پرسپولیس برای رویارویی با ذوب آهن را به خط کرد

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۵۳

تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب آهن، با ۲۰ بازیکن راهی اصفهان خواهد شد.

استقلال پرهوادارترین تیم آسیا

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۴۲

هوادار گزارش می دهد- استقلال در پایان دوره گروهی لیگ قهرمانان آسیا پرهوادارترین تیم این رقابت ها شد.

حضور اهالی فوتبال و هواداران در دومین سالگرد درگذشت مهرداد اولادی(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۲۳

مراسم دومین سالگرد درگذشت زنده یاد مهرداد اولادی امروز با حضور اهالی فوتبال و مردم برگزار شد.

رونمایی از کتاب اشعار شایان مصلح با حضور پیوس و کامیابی نیا(عکس)

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۸

مدافع پرسپولیس امروز طی مراسمی رسما از کتاب شعر خود رونمایی کرد.

تکلیف دروازه بان های استقلال مشخص شد؛ حسینی برابر پیکان، رحمتی مقابل سپاهان

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۶:۱۳

هوادار گزارش می دهد- سرمربی استقلال تصمیم گرفته در ۲ بازی آخر خود از هر۲ دروازه بان تیمش استفاده کند.

تمرین آدینه پرسپولیس با حضور برانکو و سرپرست باشگاه

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۸

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امرور جمعه را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

عزیزی: مگر غیاثی سال ۸۷ در کمیته داوران بود؟ - آقایان اول مصاحبه من را خوب بخوانند بعد جواب بدهند!

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ ۱۵:۵۷

مدیر سازمان فوتبال باشگاه مشکی پوشان گفت: من در مصاحبه ام گفتم که یک شخص به من زنگ زده و گفته بازی را برایتان در می آورم به شرط آنکه ۲۰ میلیون تومان به من بدهید مگر من اسمی آوردم که چنین بحثی...